Pvp tips (goeie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
als je aan het pvpen bent is het handig om om de persoon heen te draaien daarvan raken ze meestal in de war en is het makkelijker ze te killen
2 gebruik het terein dat je hebt
als je een terein hebt met blokken die hoger staan kun je daarop jumps maken en zo criticals maken tijdens het pvpen
3 als je tegen goeie pvpers pvpt is het handig om een beetje hoger te slaan want die gaan meestal (zoals ik) springen om criticals te krijgen en zo kan jij voorkomen dat zij die krijgen
4 het maakt niet uit wat voor armor je hebt je kunt gewoon winnen als jij iron armor hebt en je tegenstander dia en jullie hebben hetzelfde zwaard dan moet je gewoon het terein gebruiken en veel springen en druk bewegen en om de persoon heen te draaien

ik hoop dat het gaat werken groetjes naikie123;)
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
als je aan het pvpen bent is het handig om om de persoon heen te draaien daarvan raken ze meestal in de war en is het makkelijker ze te killen
2 gebruik het terein dat je hebt
als je een terein hebt met blokken die hoger staan kun je daarop jumps maken en zo criticals maken tijdens het pvpen
3 als je tegen goeie pvpers pvpt is het handig om een beetje hoger te slaan want die gaan meestal (zoals ik) springen om criticals te krijgen en zo kan jij voorkomen dat zij die krijgen
4 het maakt niet uit wat voor armor je hebt je kunt gewoon winnen als jij iron armor hebt en je tegenstander dia en jullie hebben hetzelfde zwaard dan moet je gewoon het terein gebruiken en veel springen en druk bewegen en om de persoon heen te draaien

ik hoop dat het gaat werken groetjes naikie123;)

punt 2, Crits maken is niet altijd handig zeker niet in het geval je net begint, hiermee kan iemand je de lucht in slaan en goede combo krijgen.
punt 3, goede pvpers springen niet altijd, die kiezen hun momenten. En hoger mikken (boven zn hoofd) is ook niet echt handig, je kan beter op zn body mikken.
4. Er is meer dan crits en strafen
 
  • Like
Reactions: vipwachtwoord

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
23
Koop veel te goed internet, kabelaansluiting, goede ping. Alles wat je nodig hebt? :D
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
Koop veel te goed internet, kabelaansluiting, goede ping. Alles wat je nodig hebt? :D
niet iedereen heeft daar geld voor helaas mijn inkomsten zijn minimaal ik kan nog maar net het eten betalen dus beter internet zit er niet in voor mij
 

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
23
dan moet je goed oefenen met strafen etc.
 

PoolLight

Niet Verified
7 sep 2014
54
25
94
How to be a pvp pro like stimpay: pingzone 0-50ms of regedit, 15+cps(als je zuigt gebruik auto clicker wie jittert er toch?) ga niet naar rechts of links je hebt toch 0-50ms http://prntscr.com/7cng1m .En als je verliest gwn uitschelden voor hacker dan denken de anderen toch nog dat je nog goed bent.
Doei
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
How to be a pvp pro like stimpay: pingzone 0-50ms of regedit, 15+cps(als je zuigt gebruik auto clicker wie jittert er toch?) ga niet naar rechts of links je hebt toch 0-50ms http://prntscr.com/7cng1m .En als je verliest gwn uitschelden voor hacker dan denken de anderen toch nog dat je nog goed bent.
Doei
is dit niet juist wat je niet hoeft te doen
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
How to be a pvp pro like stimpay: pingzone 0-50ms of regedit, 15+cps(als je zuigt gebruik auto clicker wie jittert er toch?) ga niet naar rechts of links je hebt toch 0-50ms http://prntscr.com/7cng1m .En als je verliest gwn uitschelden voor hacker dan denken de anderen toch nog dat je nog goed bent.
Doei
6 cps is meer dan genoeg joh xD
(im not back, im just a ghost)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.