Pvp map beta

wat vindt JIJ van deze map

  • leuk!

    Votes: 23 69,7%
  • ik vind dat dit veranderd moet worden:

    Votes: 6 18,2%
  • mwah

    Votes: 4 12,1%

  • Total voters
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
Hallo mensen
ik was wat aan het spelen met worldpainter en toen dacht ik weet je wat ik ga een pvp map maken
ik ga mijn progress hier posten voor jullie om te beoordelen en ideeën te geven en misschien zelfs gebouwen die ik kan gebruiken! opbouwende kritiek sure! me de grond in boren? doe dat even ergens
wS4Oo0a.png
[/IMG]
cb2jmuH.png

i56uQOY.png

YBsPnEP.png

P81vOgY.png

yTDJ72c.png

Qp8S4Gj.png

JyMPmOT.png

Vrldewi.png

ssK2F42.png

h73i5mb.png
[
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Mooie map miss zijn bergen een beetje hoog of die moeten bedoelt zijn als border dan zijn ze goed hoor XD.
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
Hmm ikvond het zelf ook mooi idd maar ik zit nu te denken wat er allemaal gebouwd moet worden... ik denk aan wat boomhutten en torens die door bruggen aan elkaar vast zitten ik zou wat feed back daar over willen
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Echt nice alleen ik zou het bos wat kleiner make. Mischien daar kan veel gecampt worden of lastig te zien xD
Mooi man ff remy taggen of ie het toegaat voegen :p
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
Hmm ja het bos zou mischien idd kleiner moeten want leaves zijn soms tot ground lvl dus ik zal ff kijken en ik ga de rivier iets dunner maken trouwens als er goede bouwers onder ons zijn ik heb nog gebouwen nodig dus alsjeblieft stuur gewoon een screenshot ervan en ik zal kijken of hij er in past want ik heb bijvoorbeeld nog bijna alle gebouwen nodig
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hmm ja het bos zou mischien idd kleiner moeten want leaves zijn soms tot ground lvl dus ik zal ff kijken en ik ga de rivier iets dunner maken trouwens als er goede bouwers onder ons zijn ik heb nog gebouwen nodig dus alsjeblieft stuur gewoon een screenshot ervan en ik zal kijken of hij er in past want ik heb bijvoorbeeld nog bijna alle gebouwen nodig
Heb t nogal druk, sorry. ;)
 

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
25
Balegem (België)
Hhhhm, prachtig mapje! Ik zou bosje langs de borderkant verkleinen en daar nog een gelijkaardig gebouw zoals dat torentje plaatsen :) voor de rest ziet het er toppie uit! Zelfs de border alleen al vind ik fantastisch! :p
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
Ziet er goed uit, maar 2 tips: bergen iets minder hoog-maak een border/glazen koepel
glas vindt ik niet geweldig maar zal kijken of het mooi is ;)
Hhhhm, prachtig mapje! Ik zou bosje langs de borderkant verkleinen en daar nog een gelijkaardig gebouw zoals dat torentje plaatsen :) voor de rest ziet
het er toppie uit! Zelfs de border alleen al vind ik fantastisch! :p
bedankt! En er komen nog meer gebouwen en het bos wordt kleiner maar ik denk dat in het bos mischien een aantal boom hutten mooi zou zijn
 

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
25
Balegem (België)
glas vindt ik niet geweldig maar zal kijken of het mooi is ;)

bedankt! En er komen nog meer gebouwen en het bos wordt kleiner maar ik denk dat in het bos mischien een aantal boom hutten mooi zou zijn

Eah ja inderdaad! Haha lekker knus en gezellig houthakkertje spelen :p!

Wanneer zullen we op deze map kunnen spelen?
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
Geen idee maar gezien ik overmorgen vakantie heb kan ik wel wat bouwers regelen en als remy de map wil gebruiken be my guest xD en anders zet ik hem online ter download :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.