Project sign shop onder ranks (survival 1)

Wil jij je shops aanbieden aan spelers


  • Total voters
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltei haunted

Niet Verified
9 apr 2017
3
2
25
21
Beste spelers, ik ltei heb een gebouw gebouwd waar ik ranks gratis een plaats aanbied waar ze sign shops kunnen maken waardoor je uiteindelijk een heel winkelcentrum krijgt. Dat is natuurlijk voordelig voor de mensen die iets verkopen en voor de normale spelers die spullen kunnen kopen die ze nog zoeken. Maar natuurlijk moet ik wel weten of er mensen met een rank zouden willen meedoen daarom vraag ik voor de poll in te vullen als je wil meedoen benader mij ltei dus op survival 1 dan geef ik je daar wat meer uitleg en als je wil een plek voor je shops. Het is ook grief vrij want alles heeft een aparte claim.

Vriendelijke groet ltei
 

quinten2002

Niet Verified
4 mrt 2017
40
1
72
21
Beste spelers, ik ltei heb een gebouw gebouwd waar ik ranks gratis een plaats aanbied waar ze sign shops kunnen maken waardoor je uiteindelijk een heel winkelcentrum krijgt. Dat is natuurlijk voordelig voor de mensen die iets verkopen en voor de normale spelers die spullen kunnen kopen die ze nog zoeken. Maar natuurlijk moet ik wel weten of er mensen met een rank zouden willen meedoen daarom vraag ik voor de poll in te vullen als je wil meedoen benader mij ltei dus op survival 1 dan geef ik je daar wat meer uitleg en als je wil een plek voor je shops. Het is ook grief vrij want alles heeft een aparte claim.

Vriendelijke groet ltei
Je wilt wel heel graag shops ofniet? xD
En in dat winkelcentrum wil je zeker uiteindelijk een warp? ofniet?
 

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Je wilt wel heel graag shops ofniet? xD
En in dat winkelcentrum wil je zeker uiteindelijk een warp? ofniet?

nou, met een winkel centrum worden meerde mensen "Machtig", en is het dus eerlijker verdeelt, wel vind ik het oneerlijk dat alleen ranks kunnen deelnemen, maar volgens mij kan alleen Premium+ sign shop maken, dus dan is het denk ik wel oke
 

ltei haunted

Niet Verified
9 apr 2017
3
2
25
21
nou, met een winkel centrum worden meerde mensen "Machtig", en is het dus eerlijker verdeelt, wel vind ik het oneerlijk dat alleen ranks kunnen deelnemen, maar volgens mij kan alleen Premium+ sign shop maken, dus dan is het denk ik wel oke
Ja dat is wel waar maar het is dan ook wel weer normaal want je moet uiteindelijk ook een voordeel uit je rank hebben he.
 

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Ja dat is wel waar maar het is dan ook wel weer normaal want je moet uiteindelijk ook een voordeel uit je rank hebben he.
Je bouwt hem al in mijn dorpie <3
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Voorheen was er een winkelcentrum...
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ja dat is wel waar maar het is dan ook wel weer normaal want je moet uiteindelijk ook een voordeel uit je rank hebben he.
De ranks hebben al vele voordelen. Een compleet winkelcentrum is hierbij niet voordelig bij de non-rankers. Oftewel oneerlijk tegen over hun. Wat ik in een vorig topic al heb genoemd: Vraag aan een van de hogere staff* voor een server shop waar de mensen dingen kunnen kopen en er niemand machtig van kan worden (enkel kwa loot en niet kwa tokens).

*Admin co-owner en owner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.