Project halloween?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hey daar lieve haunties,

Ik zat vandaag lekker een film te kijken toen ik opeens op het idee kwam om alvast te gaan beginnen aan een echt haunted spookhuis voor halloween! Maar... ik heb jullie hulp nodig. Ik heb voor de rest nog geen idee hoe ik het ga doen of wat voor storyline er achter komt. Dus hierbij ook mijn vraag: zijn er lieve haunties die hun creativiteit willen gebruiken om mij te helpen?

Ik hoop snel reactie te horen met dat jullie willen helpen want ik weet dat jullie creatief zijn!

Mvg GloriousWolf
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Hey daar lieve haunties,

Ik zat vandaag lekker een film te kijken toen ik opeens op het idee kwam om alvast te gaan beginnen aan een echt haunted spookhuis voor halloween! Maar... ik heb jullie hulp nodig. Ik heb voor de rest nog geen idee hoe ik het ga doen of wat voor storyline er achter komt. Dus hierbij ook mijn vraag: zijn er lieve haunties die hun creativiteit willen gebruiken om mij te helpen?

Ik hoop snel reactie te horen met dat jullie willen helpen want ik weet dat jullie creatief zijn!

Mvg GloriousWolf
Sure ik hou ervan spookhuizen te maken. Ik ben in mn vrije tijd bezig met een horror map op mobiel dus hierbij kan ik ook nog wel een steentje bijdragen als je dat wilt
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Screenshot_20170428-160805.png
eentje van m'n map
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Looks good! Ik ga ook even kijken bij andere servers. En misschien krijgen we ook de staff zo ver om ons te ondersteunen met bv smoke en npc's in het spookhuis.
 

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
25
Hey, in 2015 deedt ik ook een project voor halloween(een spooky huis namaken) super vet dat jij dit nu 2 jaar later ook gaat doen! als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het. oh ennuhh trouwens dit was het huis:

Groet, Mike
 

Bijlagen

  • 2017-06-03_21.09.33.png
    2017-06-03_21.09.33.png
    624,9 KB · Bekeken: 279
  • Like
Reactions: The_GloriousWolf

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Misschien is het ook een idee (als we de story line hebben dan toch) dat we een soort van atractie aan koppelen. Kijk bijvoorbeeld de vliegende hollander (/warp vliegende_hollander spreek me even aan en je kan ritje maken) Of villa volta met de bokkerijders die natuurlijk ook zeer bekend zijn en alle 2 met een soort van duister verhaal/vloek erachter aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.