Project City-Kick-Ass

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesvos

Niet Verified
26 jan 2014
5
6
99
25
Apeldoorn
Hey Y'all,

Er zijn een aantal steden op de server (in survival), maar is het geen goed idee om een stad te bouwen met alle donateurs? Een stad die alle andere in hun ondergoed zet? Een stad met bouwwerken die een inspiratie zijn voor iedereen?

De stad hoeft niet 1 stijl te hebben, als de gebouwen er maar geweldig uitzien! Je bouwt je huis/gebouw eerst in crea als test, en bouwt hem dan na in survival! Ben jij Premium of hoger en wil je meehelpen aan de stad? Reageer dan hieronder, en als er genoeg mensen meedoen kunnen we dit met zijn allen voor elkaar boksen. Als je een goede naam hebt bedacht, zet hem dan gelijk even bij je reactie :3

Mvg,
WesVos
 
  • Like
Reactions: Bliksem79

zantjez

Niet Verified
6 feb 2014
0
0
43
36
City the la creme!

ik ben wel voor het idee, maar hoe gaan we het aanpakken?
plot grote, openbare werkplaats,wegen,straatverlichting, natuur, omheining van de gebouwen ( hekjes,heggen,blokken)

denk dat we in zovere wel een aantal dingen gemeen moeten hebben om het wel tot 1 geheel te bestempelen.
een ouderwets kasteel staat bv niet naast een modern house, denk dat daar wel een soort van verdeling in moet zitten zodat het geen chaotische bende van mooie gebouwen wordt, dat haalt het mooie een beetje weg.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Je kunt wijken hebben met themes? Maar dan ben je alweer een stap verder qua stads grootte.

Verder leuk idee :P
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Zal zeker een huisje daar maken leuk:)
 

wesvos

Niet Verified
26 jan 2014
5
6
99
25
Apeldoorn
Wijken met themes is een goed idee, wie van jullie is er goed met wegen en parken enzo? Want dat kan ik totaal niet -.-
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
ik wil wel helpen maar ben geen donateur
 

zantjez

Niet Verified
6 feb 2014
0
0
43
36
k zal bij creative bij me huisje wel ff een voorbeeld van een weg maken wat bij de bouwstijl past, en eventueel nog wel iets van een parkje wat gebruikt kan worden.
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Ik wil wel meedoen, heb na het Hakevent keiveel stuff om te bouwen. (Quartz en Coalblocks voor deco ofzo)
En heb zowiezo genoeg materiaal!
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
ben wat lay-out met parken best goed. Laat maar weten
 

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
Ik vind heel erg goed idee en ben elite.
kan er ook een theme in van steampunk? want ben daar best goed in en vind leuk om te bouwen > creative >/warp steampunk
en ben ook goed in redstone duzzzz........
en de naam: RedCore, want was ik eerst aan het bouwen in crea, maar is rollback dus heel de stad is nu 1 huisje en torentje en een poort.......... :...(
 

wesvos

Niet Verified
26 jan 2014
5
6
99
25
Apeldoorn
Sorry heren, ik ben plots gestopt en heb niets meer van me laten horen. Excuses daarvoor, maar ik wil eigenlijk wel weer beginnen, en eerlijk gezegd wil ik weer met dit plan verdergaan, maar dan moeten we dit keer wel echt wat gaan doen. Stap 1: een locatie uitzoeken en muren bouwen. Heeft iemand trouwens een idee hoe we dat gaan doen met claimen?
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
zou ik aub willen helpen ik het best wel veel spullen voor een goed huis maar ben alleen geen donateur wesvos maak please een uitzondering
 

wesvos

Niet Verified
26 jan 2014
5
6
99
25
Apeldoorn
Ik weet niet hoe de rest hier over denkt, maar ik ben van mening dat iedereen die echt goed kan bouwen een plekje mag krijgen. Zodra de fundering af is kunnen we mensen hun huizen bekijken en beoordelen of ze een plek in de stad mogen.

Verder heb ik al een locatie, Coordinaten: (X=488, Y=73, Z=4843) en ben bezig met het geheel vlak maken(Hulp is welkom). We moeten nog even nadenken over de grootte van het geheel en hoe we alles gaan protecten(Muren, infrastructuur, parken etc.) Als degenen die daar tijd en energie voor hebben misschien in de creative server een ontwerp maken voor de stadsmuur? De stijl maakt niet uit, zolang het maar een beetje 'generic' is en niet te veel naar 1 stijl neigt, b.v.b medieval, wat je veel ziet op YoutTube.
 

Arag

Niet Verified
27 mei 2014
19
4
92
Ik zou het ook goed vinden als er mensen zonder rank ook wat zouden kunnen doen zo voelen ze zich niet uitgesloten en kunnen we een leuke community starten daarmee wil ik niet zeggen dat de ranks geen voordeel meer moeten krijgen maar bv. dat de mensen met rank wat meer claims kunnen doen of kunnen vliegen ik bedoel gewoon de spelers zonder rank zouden het gewoon leuk vinden

Ps. ik vind een leuke naam voor de stad de haunted city
 

wesvos

Niet Verified
26 jan 2014
5
6
99
25
Apeldoorn
Een ideetje voor de binnen- en buitenkant van de stadsmuur. Dit is natuurlijk neit definitief, als je zelf wat moois hebt bedacht, maak er dan een screenshot van en zet hem op dit forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.