Private - vragen over 27 dec.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Hallo! Waarscijnlijk ben je geen staff lid en las je dit stieken tog maar oke. ;)
Ik heb een paar vraagje's waar ik hopelijk antwoord op kan krijgen over #DecemberHype.
Laten we beginnen bij 1.

1. Behoud ik me punten na de Mega Skywars? Of blijf de andere skywars ook? Of komen er nieuwe kits?
2. Ik behoud niet mijn Mcmmo zoals ik het uitgaf en weet ookall dat ik van de Donateur credits terug krijg maar, Behoud ik ook mijn credits die ik heb gekregen via het 'bespelen' van Factions?
3. Komt er nu één GAME HUB Bij of komt er een geheel nieuwe hub?
4. Bij de Pvp zone die in survival komt, mag je daar mensen gewoon killen? En mag je de stuff houden?
5. Hoeveel dagen zal de server offline ligen? Of gebeurd dit alleen 's nachts?
6. Over kitpvp2.0 werkt het zelfde als de begaande kitpvp dat je kits moet Upgraden?
7. Ik hoorde dingen over Super Smash Bros komt het terug? :)

Dit waren mijn vragen! Ik waardeer ook antwoorden van een nou ja, No-staff rank.

-Neonstreet5-
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
1. Skywars & MegaSkywars gaan appart zijn normaal gezien
2. Neen, ze zijn ook niet zeker of er een mogelijkheid is dat je de mcmmo credits van je rank zelf ook terugkrijgt. ( las ik ergens )
3. Idk
4. Natuurlijk ! anders zou het geen pvp zijn he ! :p
5. Euhm, als ik goed las, is het 27 dec open ( met de pdates dus ) , ik herinner me nietmeer welke dag ze in onderhoud gaan.
6. Idk
7. Idk :p
Hopelijk helpt het 75% :)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
1. Zijn aparte servers
2. Nee, alleen gekochte (niet zeker of dit volledig mogelijk is, komen we wel achter)
3. geheel nieuwe hub. Arcade games blijven apart.
4. Pvp in survival huh? Er komt geen pvp in survival.
5. 25 december einde van de avond
6. Werkt niet met upgrades
7. Komt niet terug.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Remy, je had toch vermeld dat er een PVPparena komt in Survival ? Of bedoel je dan weer een nieuwe server met survival erin + die nieuwe features ?
survivalpvp.png
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ooh, excuses dat ik het niet goed begrijp, ben namelijk niet echt volledig nederlands haha. Ik let niet echt op zulke dingen, najah, nu weet ik het alvast ;)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Mixed is een totaal andere gamemode die niet eens op survival lijkt lol.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Op kitpvp2.0, zonder upgreade, kan een god dan wel betere kits pakken?
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
En op factions, na de update, wil je zorgen dat als je dood gaat, dat je spawnt in de spawn en niet in de home. Want dan zetten ze daar lava en dat levert veel spam. Mag je eigenlijk lava in iemand zijn home zetten?
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
En op factions, na de update, wil je zorgen dat als je dood gaat, dat je spawnt in de spawn en niet in de home. Want dan zetten ze daar lava en dat levert veel spam. Mag je eigenlijk lava in iemand zijn home zetten?

Ik denk dat het niet mag want, dat is spawnkillen en dat is verboden.

Mvg Goof
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Er is niet echt een " spawnkill " aangezien je 20 seconden lang protected wordt na dat je bent gestorven, je kan aangevallen worden / iemand aanvallen. + als je daar bij je home spawnt en er is daar iemand, ben je zonder armor + wapen.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Pvptimer helpt niet als er lava in je home staat. Het noemt zelf 'PVP'timer. De timer voor het pvp. Als je rank hebt kan je het oplossen door delhome maar als je geen rank hebt is het echt iri.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Nou, als je dan gespawned bent, kun je snel even /delhome doen. Desnoods typ je het ergens en kopieer je en plak je het even snel. an spawn je in de spawn zelf. Of je vraagt eventueel een Stafflid om te helpen. Een home is BEDOELT dat je daar spawnt zodat je niet in spawn spawnt, endan weer 5 seconden wachten om naar je home te gaan. Dus verander dan je home ;)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Waarom zie ik dimdamian niet echt meer op OP-prison? :(
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ryan, een speler kan geen delhome. Al geprobeerd toen ik in de lava stond
 

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
Maar huh? Als je vanuit de lobby '/survival' joint en naar de spawn van survival gaat kom je dus in een room met portals. Een daarvan is een portal naar een pvp wereld. En als je dus in de pvp wereld van /survival iemand kilt en het stuff oppakt en terug gaat naar de oude wereld behoud je de stuff dan nogsteeds?
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
You're mindf*cking me brother. ^ :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.