Prison stuff weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenny14000

Niet Verified
4 mei 2015
18
2
74
Ik ben alles wat ik bezit kwijtgeraakt wat zich bevond op mijn megaplot. Ik wil dat dit gefixed word
 

kevinyoloboy93

Niet Verified
29 jun 2015
6
0
35
Dit heb ik ook gehad alles op mn megaplot is weg en dat is veel geloof mij
ik zou heel graag alles terug krijgen
Gr ItStraffezz
 

EvilJulsie

Niet Verified
29 okt 2015
8
2
47
20
Ik had niet zo veel spullen liggen maar ik ben het compleet met kenny en itstraffezz eens. Zij hebben uren werk in deze server gestoken en nu is alles weg. Ik heb kennys kluis gesorteerd en dat was ontzettend veel en dat alles is weg. Ik zou het waarderen als er hier iets aan gedaan zou worden.

Bedankt en Groetjes EvilJulsie
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
ik ben ruim 20 miljoen kwijt door dat al mijn blocks weg zijn op mijn plot en iets van 6 dubble chesten met prot 4. zou dit terug kunnen worden gehaald door een rollback ofzo?
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Beste medespelers,

Onze excuses voor het ongemak wij kunnen niks doen aan de verloren spullen!
 
Last edited by a moderator:

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
21
ja ik ben er klaar mee ik had ruim 700m aan stuff echt ik had 40 stacks gapps 10 dubs p4 4 dubs p4 u3 en 1 dub maxed out swords en 1 dub maxed out bows ik had Zo ontzettend veel ik speel al op haunted van de 30 players on dat weet ik nog ik ben echt zo boos (niet op remy hij kon er niks aan doen) maar het feit dat ik alleen maar pvp stuff kocht en men geld er aan uit gaf en alleen maar pvpde ik ben er echt zo kwaad over ik zou $50 willen betalen voor de oude prison of stuff terug idc echt ik speel ook alleen maar haunted 7 uur per dag echt ik vind dit zwaar heftig....

GR xStravinq_
 
Status
Niet open voor verdere reacties.