Prison reset?

Voor of Tegen reset van Prison

  • Voor

    Votes: 5 22,7%
  • Tegen

    Votes: 17 77,3%

  • Total voters
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Hey allemaal,
Ik hoorde ergens op de server dat in de Prison-update, Prison gereset gaat worden, dus; ranks reset, money reset etc. Als dat gebeurt ben ik er in ieder geval zwaar op tegen. Ik heb maanden gespendeerd om de rank te worden die ik nu ben en dat wil ik graag zo houden. Ook zou ik graag jullie mening willen horen. Vul daarom hierboven de Poll in.

Vipwachtwoord
 

SyanHD

Niet Verified
26 sep 2015
50
6
72
22
Antwerpen, België
www.haunted-mc.com
Hey allemaal,
Ik hoorde ergens op de server dat in de Prison-update, Prison gereset gaat worden, dus; ranks reset, money reset etc. Als dat gebeurt ben ik er in ieder geval zwaar op tegen. Ik heb maanden gespendeerd om de rank te worden die ik nu ben en dat wil ik graag zo houden. Ook zou ik graag jullie mening willen horen. Vul daarom hierboven de Poll in.

Vipwachtwoord
Ik speel de gamemode zelf niet(meer), maar ik kan me vinden in je mening, als je er een rank hebt, dat ie gewoon weg gaat is wat stom. Als dat het geval is, ben ik er ook wel wat tegen ^^
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Heb het al zo'n 10 maanden geleden uitgespeelt. Van mij mag het wel gereset worden, kan ik weer eens iets gaan nolifen
 
L

LeviboyNL

Guest
het maakt mij niks uit, het zou wel vervelend zijn voor de mensen die er veel tijd in hebben zitten. ik zou het ook niet leuk vinden als mixed gereset zou worden. :(
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
het maakt mij niks uit, het zou wel vervelend zijn voor de mensen die er veel tijd in hebben zitten. ik zou het ook niet leuk vinden als mixed gereset zou worden. :(
Ik snap dat Factions & Survival zo af en toe gereset wordt, omdat die map maar uit een straal van 10.000 blokken bestaat en op een duur gewoon te vol is
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
misschien een idee: een manier waarop iemand zelf een reset kan krijgen , om opnieuw aan de uitdaging te beginnen, maar per persoon reset, niet de hele server?
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
misschien een idee: een manier waarop iemand zelf een reset kan krijgen , om opnieuw aan de uitdaging te beginnen, maar per persoon reset, niet de hele server?
Prestige zat erin en is er vervolgens weer uitgehaald. Ik vind dat Free en Prestige beide weer terug moeten komen.
 
L

LeviboyNL

Guest
Ik snap dat Factions & Survival zo af en toe gereset wordt, omdat die map maar uit een straal van 10.000 blokken bestaat en op een duur gewoon te vol is
Dat is wel zo, maar de reden om een server te resetten hoeft niet perse te zijn om de wereld te vernieuwen, bij prison kan het ook dat er al te veel mensen FREE zijn of dat er geen nieuwe mensen meer joinen.
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Dat is wel zo, maar de reden om een server te resetten hoeft niet perse te zijn om de wereld te vernieuwen, bij prison kan het ook dat er al te veel mensen FREE zijn of dat er geen nieuwe mensen meer joinen.

De Free rank is al een tijd geleden weggehaald dit was altijd nog wel een extra uitdaging (200m)
Er zijn nu veel Y-Z spelers
Vandaar dat ik dacht aan een systeem zoals dit:
A-Z
Free
Prestige 1-10
Niet dat je a-z opnieuw moet doen bij prestige 4 bv maar gewoon in 1x rankup.
 
  • Like
Reactions: Stevenn

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Heb het al zo'n 10 maanden geleden uitgespeelt. Van mij mag het wel gereset worden, kan ik weer eens iets gaan nolifen
Daarom is het juist leuk als er een 2de Prison komt. Kunnen de no-lifers opnieuw beginnen en andere mensen eerst de oude uitspelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.