Prison ranks reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvilJulsie

Niet Verified
29 okt 2015
8
2
47
20
We hebben te horen gekregen dat de ranks op prison gereset worden. Ik vind dit geen goed idee. Ik heb daar 2 redenen voor: 1. De helft stopt er mee omdat ze opnieuw moeten beginnen.
2. Er komen plekken die lagg hebben omdat iedereen in het begin in abc moet minen enzo.
Er was iemand met het idee om een 2de prison te maken en dat je op 1 je ranks houd en op 2 nieuwe hebt.
Dat leek mij een goed idee. Het is niet mijn server maar ik spreek namens meerdere mensen die niet willen dat de ranks weg gaan.

Groeten, EvilJulsie
 
  • Like
Reactions: -Ires

-Ires

Niet Verified
18 okt 2015
15
3
89
Ik ben ook tegen deze reset, het zal er voor zorgen dat veel mensen van prison stoppen. En daarom vind ik het idee van 2 prisons heel slim, omdat dan de mensen die hun rank willen houden hem nog kunnen behouden en de mensen die opnieuw willen beginnen dat kunnen doen op prison 2.
-Ires / smartjov6
 
Laatste update:

Mrpolska1

Niet Verified
2 nov 2015
0
0
15
25
We hebben te horen gekregen dat de ranks op prison gereset worden. Ik vind dit geen goed idee. Ik heb daar 2 redenen voor: 1. De helft stopt er mee omdat ze opnieuw moeten beginnen.
2. Er komen plekken die lagg hebben omdat iedereen in het begin in abc moet minen enzo.
Er was iemand met het idee om een 2de prison te maken en dat je op 1 je ranks houd en op 2 nieuwe hebt.
Dat leek mij een goed idee. Het is niet mijn server maar ik spreek namens meerdere mensen die niet willen dat de ranks weg gaan.

Groeten, EvilJulsie


Ik ben het hier helemaal mee eens het komt er op neer dat nu ik eindelijk Z ben ik weer opnieuw kan beginnen....
 

Thijske14

Niet Verified
3 mrt 2015
9
0
30
23
ik vind de 2de prison een keigoed idee. creatieve oplossing van het probleem wat we hebben. ik denk ook dat de ranks reset veel mensen wegjaagd. die hebben er natuurlijk geen zin meer in als ze weer bij a moeten beginnen
 

MaxmannetjeNR1

Niet Verified
2 nov 2015
0
0
13
19
Ik ben tegen de ranks reset! ik zal (denk ik) namens velen spreken. Maar er zijn mensen die op rank Z zijn, dat die op een reset knop kunnen drukken om weer rank a te worden. Ook is het sneu voor mensen die slecht internet hebben en dat die maar heel even kunnen spelen per dag, en dan zijn ze na maanden eindelijk rank Y en dan moeten ze weer opnieuw beginnen. dan zijn ze weer maanden bezig. Er zullen, als de rank reset echt gaat plaatsvinden, veel mensen kappen met prison spelen en naar een andere gaan om prison te spelen. Als dat bij alle spellen zo zou zijn zou er niemand meer op the haunted MC spelen. Het tweede prison idee vindt ik een heel goed idee. Dan kunnen de mensen die hun rank willen behouden op prison 1 blijven spelen, en mensen die steeds opnieuw willen starten op prison 2 gaan spelen.
 

kenny14000

Niet Verified
4 mei 2015
18
2
74
Dames en Heren,

Als je de map reset vind ik het ok maar Plots,Stuff,Geld en het belangerijkste Ranks mogen niet gereset worden. Wij als Community kunnen dit tegenhouden #HauntedPrisoners. Als wij iedereen zover krijgen gaat dit ons lukken
 

kenny14000

Niet Verified
4 mei 2015
18
2
74
Ik heb veel tijd en vooral GELD ( minimaal 250 EUR) in deze prison gestoken.
Zodat ik giveaways kon hosten voor de HauntedPrisoners en zodat ik de HauntedCommunity steunde met een donatie @remymine support wat ik doe betreffende die donaties voor andere spelers
 

JoukeMC

Niet Verified
2 nov 2015
0
1
15
29
Ik ben het helemaal met julie eens. Ten eerste jaag je heel veel mensen weg terwijl op deze server een van de meest gespeelde games prison is. en 2 Hoe zou jij het vinden als je net rank Z was en er super veel tijd in had gestoken of bijv. zoals Kenny dat je er ook echt geld in hebt gestoken en ze het dan weghalen????
 
  • Like
Reactions: Snake

Jady_Stijnen

Niet Verified
31 okt 2015
1
0
15
23
ik vind het een prima idee. maak een 2 de Prison ik ben net rank Q. Als het reset word stop ik ermee zoals vele andere, terwijl ik er nu graag op zit. Ook is het beter voor de lag om de server NIET te resetten.
 

KasvdS

Niet Verified
2 jun 2015
19
0
35
21
Ik vind het ook jammer als prison gereset word.
Veel mensen vinden het jammer omdat ze eindelijk, na veel gemine een hoge rank hebben.
Ook ik heb hier last van.

Met vriendelijke groet: KasvdS
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Als je de moeite nam om ff de reacties van dat topic te leze wist je dat ze nog niet wisten of er een tweede kwam of een reset

en dat idee van een tweede prison server was een idee van de staff dacht ik
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Dat de ranks terug van A beginnen is voor mij geen probleem. Het ging beter worden dat is belangrijker dan die ranks (mijn mening)
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik ben tegen de ranks reset! ik zal (denk ik) namens velen spreken. Maar er zijn mensen die op rank Z zijn, dat die op een reset knop kunnen drukken om weer rank a te worden. Ook is het sneu voor mensen die slecht internet hebben en dat die maar heel even kunnen spelen per dag, en dan zijn ze na maanden eindelijk rank Y en dan moeten ze weer opnieuw beginnen. dan zijn ze weer maanden bezig. Er zullen, als de rank reset echt gaat plaatsvinden, veel mensen kappen met prison spelen en naar een andere gaan om prison te spelen. Als dat bij alle spellen zo zou zijn zou er niemand meer op the haunted MC spelen. Het tweede prison idee vindt ik een heel goed idee. Dan kunnen de mensen die hun rank willen behouden op prison 1 blijven spelen, en mensen die steeds opnieuw willen starten op prison 2 gaan spelen.

Ik vind het grappig dat je zegt dat als de prison gereset wordt dat je dan kapt en op een andere server gaat spelen.. je zou op een nieuwe server ook dan opnieuw moeten beginnen ;-P
 
  • Like
Reactions: remymine

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik vind het grappig dat je zegt dat als de prison gereset wordt dat je dan kapt en op een andere server gaat spelen.. je zou op een nieuwe server ook dan opnieuw moeten beginnen ;-P
Opmerking van het jaar voor mij. +1
 

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
72
27
174
22
bami
Hoop dat de rank voordelen ook niet weg zijn ( voor mensen die nog voor die tijd hebben gekocht)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.