Prison>name change is geld kwijt,rank ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

solane

God
xsolane
xsolane ✔
God
13 feb 2015
21
1
145
nederland-noord brabant
via www.mojang.com heb ik mijn naam veranderd en nu ben ik mijn geld kwijt als je je naam veranderd en je bent legend want dat ga ik kopen ben je dat dan ook kwijt?

kan iemand me dit vertellen
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
ik heb genade changed rank bleef en mijn mines money ook
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Hier is het nieuwsbericht van @remymine

Mvg
Twana

Beste Haunties.
Vanaf morgen 4 februari 2015 kun je je minecraft username wijzigen op de website van minecraft.
Wat brengt het veranderen van je username voor gevolgen op de server met zich mee?

Technisch verhaal

Het technische verhaal is redelijk simpel. Elke speler heeft een eigen UUID, dat is een lange reeks cijfers en getallen die geheel uniek zijn voor jouw account. Welke username je hebt maakt hierbij niet uit, de UUID zal altijd hetzelfde blijven.
De server zal dus volledig met UUID moeten gaan werken, en niet meer met usernames, aangezien je anders al je account gegevens op de server kwijt zou raken als je je username zou wijzigen. Gelukkig werken wij al voor 90% op UUID's. Echter nog niet alles werkt hierop. Bijvoorbeeld het opslaan van de skyblock islands.
Risico
Denk dus heel goed na voor je je username verandert. Je rank, tokens, homes en sommige statistieken zullen gewoon automatisch worden veranderd naar je nieuwe username. Niet alle functies zijn al op UUID's afgesteld, en nee wij gaan geen dingen handmatig overzetten. Het is dus je eigen verantwoordelijkheid als je spullen/gegevens kwijt raakt door het veranderen van je username.

Verder excuses voor de lange tijd zonder nieuwsberichten, vanaf nu gaan deze weer actief bijgehouden worden. Over een uurtje een nieuw nieuwsbericht over de stand van zaken op de server, en de laatste wijzigingen.

~ remymine & de crew
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.