Prison ideeën gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jantjeh

Guest
Beste Haunties,

Zoals jullie weten zijn wij continue bezig met het doorontwikkelen van de prison gamemode.
Nu wilde we graag vanuit jullie horen wat er eventueel beter kan of nieuwe leuke ideeën die jullie graag erbij wilde hebben.

Tenslotte zijn wij ook maar mensen en kunnen daardoor iets over het hoofd zien.
Dit topic zal geüpdatet worden zodra er nieuwe ideeën binnenkomen met mogelijkheden.

Hou je vooral niet in en kom maar op met die leuke spannende ideeën!

hier de opgegeven ideeën:
- AH met bieden,
- Rankvoordelen,
- Wed mogelijkheden voor invgame / meer spellen
-
Misschien is het leuk dat ranks meer dingen op tegelijk '/ca' kunnen doen. Dus bijv. 8 ipv 5. :)
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik ga akkoord met 't feit dat 't geen Pay2Win of P2P moet zijn. Maar tenslotte betalen wij toch wel 50 euro of minder om 'n rank te hebben, dat is niet niets. Ik vind dat ( als zelf een God zijnde ) dat we toch wel voordelen zouden moeten krijgen. We betalen er tenslotte voor.

- Daarmee denk ik bijvoorbeeld aan autosell, of sell inventory ( dan hoef je niet steeds terug te gaan naar de signbordjes enz. kost wel enorm werk voor de admins / mods om daaraan te werken )

- Plot wereld met daarin de mogelijkheid om /fly te gebruiken. ( ranks en/of niet non-ranks. )

- 1x Per week of 3 dagen een key tot bijhorende rank. ( tenslotte zijn de crates naar de ranks vernoemd )

- /backpack ( zonder dat de items vallen als je doodgaat , wat voor zin heeft 't dat je dan backpack hebt? )

- Autosmelt ( Ranks only ) Zal eens uitleg bijgeven voor degene die niet weten wat 't is ; Het smelt onmiddelijk de iron- en goldore die je mined. ( tenzij je silk gebruikt )

Dat is zowat wat ik in gedachten had. Ja het is vooral aan betalende spelers dat ik dacht, kan niet bedenken wat 'n normale speler zou kunnen willen zonder dat 't te unfair is of iets in die genre. En de ideëen hierboven zijn dus NIET te overpowered. Het helpt je alleen doorheen de Prison ranks.
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Ik ga akkoord met 't feit dat 't geen Pay2Win of P2P moet zijn. Maar tenslotte betalen wij toch wel 50 euro of minder om 'n rank te hebben, dat is niet niets. Ik vind dat ( als zelf een God zijnde ) dat we toch wel voordelen zouden moeten krijgen. We betalen er tenslotte voor.

- Daarmee denk ik bijvoorbeeld aan autosell, of sell inventory ( dan hoef je niet steeds terug te gaan naar de signbordjes enz. kost wel enorm werk voor de admins / mods om daaraan te werken )

- Plot wereld met daarin de mogelijkheid om /fly te gebruiken. ( ranks en/of niet non-ranks. )

- 1x Per week of 3 dagen een key tot bijhorende rank. ( tenslotte zijn de crates naar de ranks vernoemd )

- /backpack ( zonder dat de items vallen als je doodgaat , wat voor zin heeft 't dat je dan backpack hebt? )

- Autosmelt ( Ranks only ) Zal eens uitleg bijgeven voor degene die niet weten wat 't is ; Het smelt onmiddelijk de iron- en goldore die je mined. ( tenzij je silk gebruikt )

Dat is zowat wat ik in gedachten had. Ja het is vooral aan betalende spelers dat ik dacht, kan niet bedenken wat 'n normale speler zou kunnen willen zonder dat 't te unfair is of iets in die genre. En de ideëen hierboven zijn dus NIET te overpowered. Het helpt je alleen doorheen de Prison ranks.

Opzich mee eens, behalve die plot wereld. cells zijn veel leuker :P
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Cells zijn makkelijker bereikbaar & Plotwereld kan de economie ook een beetje verpesten. Dus ik dacht aan een plotwereld zonder Shop misschien ? Dat je nog altijd mooie dingen kunt bouwen :blush:
 

Nando Hirsch

Niet Verified
10 jul 2017
1
0
18
20
Beste Haunties,

Zoals jullie weten zijn wij continue bezig met het doorontwikkelen van de prison gamemode.
Nu wilde we graag vanuit jullie horen wat er eventueel beter kan of nieuwe leuke ideeën die jullie graag erbij wilde hebben.

Tenslotte zijn wij ook maar mensen en kunnen daardoor iets over het hoofd zien.
Dit topic zal geüpdatet worden zodra er nieuwe ideeën binnenkomen met mogelijkheden.

Hou je vooral niet in en kom maar op met die leuke spannende ideeën!

hier de opgegeven ideeën:
- AH met bieden,
- Rankvoordelen,
- Wed mogelijkheden voor invgame / meer spellen
-
-scoreboard
 

gertjan26

Elite
gertjan26
gertjan26 ✔
Elite
30 jul 2015
49
14
164
Witte Huis
Misschien is het leuk om te plots weer terug te brengen wat er bij de vorige prison ook was zodat je kan weer kan bouwen.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Monster spawners met hostile mobs en/of custom mobs in bepaalde gebieden (waar zijn de mummy's? En de Caerbannog's?)
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Misschien is het vet om quests toe te voegen, meer avontuur in de map.
Dat quest 1 (voorbeeld) een melk bucket kopen is in een stad en naar de andere stad brengen zodat iemand tevreden is (werk met npcs), en dan elke quest moeilijker en langer duurt.. quest 100 (voorbeeld) is een moeilijke dungeon doen en een wither boss verslaan met meer hp dan een normale.
Wat ook vet zou zijn is voor de mensen die geinteresseert zijn een prison texurepack laten maken. Een echt hele vette waar zwaarden bijvoorbeeld lange middeleeuwse longswords zijn, of waar een boog een kruisboog is, of een axe een battleaxe. Dan weet ik, je kan zelf ook texurepacks downloaden op het internet maar 1tje die origineel is en gemaakt is voor haunted prison zou VET zijn. (goeie kwaliteit texurepack)

Update: Die quests kunnen super uitdagend worden en er is meer avontuur/pvp in de map
Dit waren mijn ideeën.
~ Maxxooo
 
  • Like
Reactions: Foxrazu

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Misschien is het vet om quests toe te voegen, meer avontuur in de map.
Dat quest 1 (voorbeeld) een melk bucket kopen is in een stad en naar de andere stad brengen zodat iemand tevreden is (werk met npcs), en dan elke quest moeilijker en langer duurt.. quest 100 (voorbeeld) is een moeilijke dungeon doen en een wither boss verslaan met meer hp dan een normale.
Wat ook vet zou zijn is voor de mensen die geinteresseert zijn een prison texurepack laten maken. Een echt hele vette waar zwaarden bijvoorbeeld lange middeleeuwse longswords zijn, of waar een boog een kruisboog is, of een axe een battleaxe. Dan weet ik, je kan zelf ook texurepacks downloaden op het internet maar 1tje die origineel is en gemaakt is voor haunted prison zou VET zijn. (goeie kwaliteit texurepack)

Update: Die quests kunnen super uitdagend worden en er is meer avontuur/pvp in de map
Dit waren mijn ideeën.
~ Maxxooo
Quests waren gepland. Maar is nog weinig van terechtgekomen
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Quests waren gepland. Maar is nog weinig van terechtgekomen

Dan zou ik wel als ik hun was quests doen die uitdagend en ECHT moeilijk zijn. waar het niet gaat persee om pvp, maar echte taktiek of samenspel. Begin van de quests super makkelijk, en elke quests die daarna komt word steeds moeilijker.
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Dan zou ik wel als ik hun was quests doen die uitdagend en ECHT moeilijk zijn. waar het niet gaat persee om pvp, maar echte taktiek of samenspel. Begin van de quests super makkelijk, en elke quests die daarna komt word steeds moeilijker.

Interessant idee, lijk mij wel leuk. Ook erg uitdagend voor andere spelers. Ook handig dat er rewards komen ervoor.
 
  • Like
Reactions: Foxrazu

Foxrazu

Niet Verified
27 jul 2017
8
2
40
23
Misschien een soort van "superbreaker" ability ( net als in MCMMO ).
Dus ik bedoel hiermee dat je om de zoveel tijd, zeg 5 minuten ofzo, een soort van "speedmine" krijgt voor 2 a 3 seconden. Dit kun je uiteraard ook laten verschillen kwa wat voor pickaxe je hebt, dus een dia heeft sneller of meer dan een iron pick.
dit is goed idee
 

Foxrazu

Niet Verified
27 jul 2017
8
2
40
23
ik zou het handig vinden als er nieuwe spelers komen dat ze gelijk worden geteleporteerd worden en mss iets duidelijker (bv) dat je moet beginnen bij abc en dat de bedoeling is om te mine en te verkopen wij moeten altijd uitleggen hoe je begint met prison en ps hoe je ook een shop maakt /warp shop uitleg bevoorbeeld

dat ca sws niet weg gaat en dat er warp's komen naar bv je eigen gekochte cell of gwn de mine's er wordt toch nooit ge pvp't onder weg doe ik eigenlijk niet wil men spullen niet kwijt

en als ik nog ideeën weet zal ik het laten weten de prison is nu goed hoe het is paar kleine details pls maak prison geen saaie boel
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
ik zou het handig vinden als er nieuwe spelers komen dat ze gelijk worden geteleporteerd worden en mss iets duidelijker (bv) dat je moet beginnen bij abc en dat de bedoeling is om te mine en te verkopen wij moeten altijd uitleggen hoe je begint met prison en ps hoe je ook een shop maakt /warp shop uitleg bevoorbeeld

dat ca sws niet weg gaat en dat er warp's komen naar bv je eigen gekochte cell of gwn de mine's er wordt toch nooit ge pvp't onder weg doe ik eigenlijk niet wil men spullen niet kwijt

en als ik nog ideeën weet zal ik het laten weten de prison is nu goed hoe het is paar kleine details pls maak prison geen saaie boel

Ze zijn al bezig om die beginners turtorial te verbeteren. Ik had dat poosje geleden ook aangegeven bij de staff.

Verder moeten we misschien met zen allen ervoor zorgen dat er eerlijk economie is. Zodat iedereen plezier in heeft.
 
  • Like
Reactions: Foxrazu
Status
Niet open voor verdere reacties.