Prison ideeën gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Beste Haunties,

Zoals jullie weten zijn wij continue bezig met het doorontwikkelen van de prison gamemode.
Nu wilde we graag vanuit jullie horen wat er eventueel beter kan of nieuwe leuke ideeën die jullie graag erbij wilde hebben.

Tenslotte zijn wij ook maar mensen en kunnen daardoor iets over het hoofd zien.
Dit topic zal geüpdatet worden zodra er nieuwe ideeën binnenkomen met mogelijkheden.

Hou je vooral niet in en kom maar op met die leuke spannende ideeën!

hier de opgegeven ideeën:
- AH met bieden,
- Rankvoordelen,
- Wed mogelijkheden voor invgame / meer spellen
-
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: StarCream5 and Bart

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Nieuwe in-game spellen.

Denk aan steen, papier, schaar (Degene die wint van de ander krijgt het geld van de ander waarop werd gewed)
Coinflip (Kies een kant, kop of munt, en de persoon die de kant had gekozen waar hij op eindigde krijgt al het geld van de ander waar op gewed is)
 

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
1. Mine Timers
er is ergens een holographic displays (vliegende tekst message) met tijd tot reset van de mine, zou fijn zijn om dat te weten
2. Geen P2P gamemode
Veel gamemodes op haunted zijn aan het veranderen in P2P (als het niet P2P is, is het wel P2W), prison zou dat niet moeten worden, ranks zouden alleen particles, trails, en misschien een plot moeten hebben, niets dat hun voordeel geeft.
3. met tic tac toe kun je wedden
bijvoorbeeld, dimitjuhh en ik gaan wedden om 1 millioen wie wint, stel, ik win, dan krijg ik *automatisch* 1 millioen van dimitjuhhs rekening.

dit waren 3 ideetjes
 
  • Like
Reactions: walk3n_fridge

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Rank voordelen, ben benieuwd. en nee, geen OP gedoe. ik wil gewoon kleine leuke voordeeltjes
Als de ranks OP stuff zouden krijgen, zou pvp op prison en minen niet meer leuk zijn tegen over de non-rank players.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Als de ranks OP stuff zouden krijgen, zou pvp op prison en minen niet meer leuk zijn tegen over de non-rank players.
Het wordt zeker geen 'Pay to win', daar hebben we zeker over nagedacht!
 

Daaannn

Niet Verified
1 mei 2017
9
5
107
22
Sliedrecht
Misschien een soort van "superbreaker" ability ( net als in MCMMO ).
Dus ik bedoel hiermee dat je om de zoveel tijd, zeg 5 minuten ofzo, een soort van "speedmine" krijgt voor 2 a 3 seconden. Dit kun je uiteraard ook laten verschillen kwa wat voor pickaxe je hebt, dus een dia heeft sneller of meer dan een iron pick.
 
  • Like
Reactions: Dimitri

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Custom Enchants, en dan in het bijzonder Explosion en Excavation, moeten dan weer niet te OP zijn, we willen tenslotte geen OP prison worden, en een lottery, 1 millioen per 1 uur, en 5 millioen per dag, lottery tickets voor 1 uur zijn 1K, dag ticket 10K.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Auction vind ik persoonlijk te druk in chat, dan liever een /ah systeem waarmee je tegen elkaar op kan bieden.

Ohja, nieuwe ideeën voor donators:
1. Fly in mines
2. Toegang tot /echest en /craft in de mines
3. /backpack, al het stuff dropt als je dood gaat.
4. particles, worden automatisch uitgezet in pvp zones
5. pets, geen paarden, dat brengt verwarring, gewoon een paar unieke pets die echt voor donators zijn en niet te vinden zijn in de map.
6. Misschien Legend+ toegang geven tot /reset A, /reset [Mine naam], dit command heeft een cooldown voor iedereen! Dus wanner ik /reset A doe, moet iedereeen 5 a 7 minuten wachten totdat ze weer de mine kunnen resetten. Dus Legend+ kan het, maar het kan maar worden gedaan door 1 iemand in de 5 a 7 minuten.
 

Nielsthamen

Niet Verified
21 aug 2015
1
1
15
19
Ik zou het leuk vinden als er plots komen dat is super chill want dan vergeet je niet je cell te verlengen ik zou het leuk vinden,
En misschien meerdere pvp area's
 
  • Like
Reactions: walk3n_fridge

xReflectinq

God
xReflectinq
xReflectinq ✔
God
18 feb 2016
4
6
95
23
De mogelijkheid om uit het voten meerdere soorten keys te krijgen, sommige zijn wat zeldzamer en bevatten meer en betere loot en de andere zijn iets minder goed.
 
  • Like
Reactions: walk3n_fridge

xReflectinq

God
xReflectinq
xReflectinq ✔
God
18 feb 2016
4
6
95
23
Ben ik weer hoor :p, Misschien is het leuk als je voor een aantal duizend blocken gemined een coin krijgt, hiermee kan je crates openen of iets anders leuks.
 
  • Like
Reactions: walk3n_fridge

Jantjeh

Niet Verified
3 feb 2017
2
3
32
21
Jow jow,
Mij leek het misschien leuk om een keer met Partymine ofzo een pickaxe ergens te doen waarmee je de ores automatisch smelt. Of dat die pickaxes worden gegooid tijdens een dropparty. Zou vet zijn voor de actieve mensen.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Jow jow,
Mij leek het misschien leuk om een keer met Partymine ofzo een pickaxe ergens te doen waarmee je de ores automatisch smelt. Of dat die pickaxes worden gegooid tijdens een dropparty. Zou vet zijn voor de actieve mensen.
Bij de partymine zijn er geen ores, enkel blocks. ;-)
 
  • Like
Reactions: Foxrazu

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Status
Niet open voor verdere reacties.