Prison ideeën en mening

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
Mening:
1. de /invgames zijn heel tof het is een heel leuk idee en helpt zeker het verdoen van tijd tijdens het smelten.

Ideeën:
1. Zou het mogelijk zijn voor mensen met Legend rank of hoger om te kunnen vliegen in de mines
2. Een manier dat mensen ook kunnen /tpa doen of /tp voor rank
3. Het zou ook handig zijn dat mensen met een rank toegang hebben tot een backpack en mss kunnen doen /echest i.p.v iedere keer naar een enderchest te hoeven lopen. deze features zitten ook in survival en ik gebruik ze vaak dus zou super handig zijn.

Anders heb ik niets toe te voegen.

Aan het bouwteam en de staff: Jullie hebben super werk geleverd.

Mvg

_Spanky001
 
Laatste update:

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Er werd al aan gedacht om backpack erin te doen en ik ben het met je er over eens dat er wel wat voor delen mogen komen voor de Ranks! maar ook niet teveel!
 

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
Er werd al aan gedacht om backpack erin te doen en ik ben het met je er over eens dat er wel wat voor delen mogen komen voor de Ranks! maar ook niet teveel!
Ga ik volkomen mee akkoord, waren gewoon wat ideeën
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Even over je ideeen:
1. Over deze functie zijn we aan het nadenken! :)
2. Als we /tp erin doen, waarom hebben we de map dan? Prison is juist een gamemode die we zo veel mogelijk vanilla willen houden, en waarbij je lekker zelf de map moet verkennen en moet lopen naar prisons toe, anders zouden de gebieden waar PvP aanstaat ook helemaal leegstromen en zal het een beetje op miners gaan lijken, waar je warped naar je mine.
3. Backpacks komen er waarschijnlijk ook in! :)

mvg,
iBob63
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Er wordt al nagedacht over veel features voor Donator ranks. Met prison is het juist de bedoeling dat je moet 'overleven' als een gevangenen en vrij moet komen, het tpa'en verpest dan de belevenis binnen de game, voor de rest is al naar gekeken en wordt ook hoog waarschijnlijk toegevoegd aan Prison. :D
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Er wordt al nagedacht over veel features voor Donator ranks. Met prison is het juist de bedoeling dat je moet 'overleven' als een gevangenen en vrij moet komen, het tpa'en verpest dan de belevenis binnen de game, voor de rest is al naar gekeken en wordt ook hoog waarschijnlijk toegevoegd aan Prison. :D
anders mis je alle builds die we gemaakt hebben ;)
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Ik heb begrepen dat prison misschien een paid gamemode wordt, ik ben al rank K, betekent dit dat ik ook moet gaan betalen als prison een betaalde gamemode wordt?
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik heb begrepen dat prison misschien een paid gamemode wordt, ik ben al rank K, betekent dit dat ik ook moet gaan betalen als prison een betaalde gamemode wordt?
Heb je een rank?
 

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
Er wordt al nagedacht over veel features voor Donator ranks. Met prison is het juist de bedoeling dat je moet 'overleven' als een gevangenen en vrij moet komen, het tpa'en verpest dan de belevenis binnen de game, voor de rest is al naar gekeken en wordt ook hoog waarschijnlijk toegevoegd aan Prison. :D
Dan mis je alle 1500+ uur :)
Al de tijd was het zeker waard, jullie mogen trots zijn. Als je het op deze manier zet begrijp ik het volledig.
 
  • Like
Reactions: Kleinesmurfy
Status
Niet open voor verdere reacties.