Prison ideeën en bugs

Mee eens?

  • Ja

  • Nee


Results are only viewable after voting.
Status
Niet open voor verdere reacties.

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Ideeën:
1. Ultimate Tic Tac Toe bij invgame (Zoek op als je niet weet wat het is)
2. Gangs vanaf Rank D
3. Meer furnaces bij de ovens
4. Eenmalig beginnen met een Efficiency I Iron Pickaxe (Als die kapot is, is die kapot)
5. Prijs voor cellen die je kan huren verlagen naar $8000 (Nu $10000)
6. De verkoop prijzen bij A mine iets omhoog, of de rankup prijzen van A tot C iets omlaag
7. Manual Mine-Reset voor een bepaald aantal $
8. PvP-Shop minder duur maken.
9. Kippen toevoegen bij de Animal Farm
10. Leaves toevoegen bij de Wood farm

Bugs: (Sommige zijn misschien niet echt bugs)
1. Bij ABC-Mine word je geteleporteerd buiten de mine als de Mine reset, bij DEF niet.
2. De Furnace hokjes bij DEF zijn niet genummerd (Bij de hogere mines waarschijnlijk ook)
3. Bij de huur cellen is het mogelijk jezelf op te sluiten door van binnen de lever dicht te doen, er zit binnen geen lever, dus je kan er alleen uit met /spawn

Edit:
Idee 9 & 10
Bug 1 & 2 & 3
 
Laatste update:

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@TheKingOfArkel
Mijn mening:
1: Komt er misschien wel in, weet niet in hoeverre dit mogelijk is met de plugins
2: Gangs komen er in, en volgensmij ook vanaf rank D.
3: Zijn 10 furnaces niet genoeg?
4: Zeker goed idee naar mijn mening.
5: Cellen moeten niet te goedkoop worden, Je moet er wel wat voor doen. En nu lijkt €10.000 veel maar later valt dat wel mee..
6: Tijdens wat eerdere tests kon je in 1,5/2 uur van A maar C/D. Ik denk dat dit een prima tijd is.
7: Dacht zelf aan na 5mins reset, Manual kan heel irritant worden denk ik ivm trollers.
8: de (PvP)Shops zijn nog niet heel goed bekeken of de prijzen 'redelijk' zijn, Dus die zouden misschien naar beneden kunnen.

@Datdus
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Alright ten eerste top dat je mee wilt denken en helpen:)

1: geen idee wat je daarmee bedoelt er is toch tic tac toe?

2: gangs stonden al op de planning dus komt goed:)

3: ovens hoeveel moet je er hebben?
Zijn er nu al 10 per hokje of bedoel je meer hokjes?

4: je moet juist zelf pickaxes creeren en het krijgen is te makkelijk.

5: prijzen zijn nu hoog voor cellen en zoals bob al zei later kan je dat makkelijk betalen.

6: de prijzen zijn we non stop mee bezig en waren van mening dat ze nu goed staan.
+/- 30 min voor rank up is goed te doen:)

7: manual mine reset wordt denk ik eerder een chaos dan dat het helpt :/
En nu is het inderdaad druk in de mine omdat der nu onwijs veel beginnen maar ook daarvoor hebben we al een plan en staat gereed voor de drukke start wanneer echt nodig.

8: de pvp shop is nog beetje aftasten het moet niet te goedkoop worden en daarmee wordt ook waarschijnlijk nog wel mee gespeeld.

Hoop hiermee voldoende info verschaft te hebben en keep up the good work:)

Alle tips nemen we zeker mee
 

poffertjes

Niet Verified
11 jul 2015
14
8
67
42
Voor de duidelijkheid : Tic Tac Toe = Boter Kaas // Eieren en Connect 4 = 4 op een rij.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Alright ten eerste top dat je mee wilt denken en helpen:)

1: geen idee wat je daarmee bedoelt er is toch tic tac toe?

2: gangs stonden al op de planning dus komt goed:)

3: ovens hoeveel moet je er hebben?
Zijn er nu al 10 per hokje of bedoel je meer hokjes?

4: je moet juist zelf pickaxes creeren en het krijgen is te makkelijk.

5: prijzen zijn nu hoog voor cellen en zoals bob al zei later kan je dat makkelijk betalen.

6: de prijzen zijn we non stop mee bezig en waren van mening dat ze nu goed staan.
+/- 30 min voor rank up is goed te doen:)

7: manual mine reset wordt denk ik eerder een chaos dan dat het helpt :/
En nu is het inderdaad druk in de mine omdat der nu onwijs veel beginnen maar ook daarvoor hebben we al een plan en staat gereed voor de drukke start wanneer echt nodig.

8: de pvp shop is nog beetje aftasten het moet niet te goedkoop worden en daarmee wordt ook waarschijnlijk nog wel mee gespeeld.

Hoop hiermee voldoende info verschaft te hebben en keep up the good work:)

Alle tips nemen we zeker mee

Ik sluit me hier natuurlijk bij aan!

7. Manual Mine-Reset voor een bepaald aantal $

Ik heb gekeken naar de mogelijkheden en dit zou ik kunnen toevoegen maar dan zou er een cool down op het bordje moeten komen. Het vervelende is dat een groepje hogere ranks heel de mijn kan trollen door om de beurt de mijn te resetten waardoor iedereen er steeds uit wordt geteleporteerd.

We moeten een balans vinden. Naar mijn mening was met 20 personen tegelijk 15 minuten precies genoeg. Wat ik zag was dat wanneer mensen gingen vragen om een reset de mijn binnen 1,5 minuut alweer ging resetten.

Te langzaam, geen ores meer |--------------------------|||--------------------------| Ik kan amper minen want de mine reset te vaak

8. PvP-Shop minder duur maken
Ik wil de server shops graag (wat) duurder houden zodat andere spelers je betere deals kunnen aanbieden op bepaalde spullen. Het is beter wanneer de economie niet wordt verpest door hele goedkope server shops. Natuurlijk is er op dit moment nog weinig handel maar als alles af is zal dit zeker goed komen.

De verkoop prijzen bij A mine iets omhoog, of de rankup prijzen van A tot C iets omlaag
ik ga hier iets anders op verzinnen. Waarschijnlijk ga ik Coal Ore voor iets meer verkopen en maak ik cobblestone minder winstgevend. Dit zorgt ervoor dat de spelers gaan handelen met DEF voor enchanted stuff en lapiz lazuli.

Maar goed. Daar wil ik nog even over nadenken en overleggen met het team. :)
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Dimitri
Status
Niet open voor verdere reacties.