Prison Event

prisonevent.png


Prison Event
Het eerste Event sinds de heropening van HauntedMC! We gaan voor jullie de oude Prison server voor een maand openzetten!
We hebben geprobeerd het zo goed als identiek te maken als de versie die veel oude spelers wel zullen kennen.

Voor de spelers die Prison niet kennen. Je bent gevangen genomen in onze prison, en door te minen kun je geld verdienen. Met
dit geld kun je een /rankup doen. Hiermee kun je uiteindelijk de prison verlaten. Maar helaas staan er nog veel meer prison gebouwen
op je te wachten. Elk met eigen unieke blocks, prijzen, shops en tools. De hele map buiten de prison gebouwen is niet veilig, pvp staat aan.
Zorg dat je een groepje hebt die je kunt vertrouwen, want anders wordt het een lastig avontuur ;).

Vanaf 1 december om 10:00 zullen jullie kunnen spelen op /prisonevent.
De server zal openblijven tot 1 januari 10:00. Hierna gaan we de scores opmaken en zullen de spelers met de hoogste
ranks toffe prijzen winnen!

#1 Hoogste rank:
NPC op lobby voor winnaar PrisonEvent 2020 + 50 euro winkeltegoed.
#2 Hoogste rank:
30 euro winkeltegoed.
#3 Hoogste rank:
15 euro winkeltegoed.

Ook zullen we nog 2 prijzen weggeven voor:

#1 Speler met mooiste prison plot (beoordeeld door staff): 25 euro winkeltegoed.
#1 Meest invloedrijke speler (beoordeeld door staff): 25 euro winkeltegoed.

We hopen jullie 1 december te zien op /PrisonEvent!

- Haunted Team
 

Jennaaa

Supreme
Jennosaurus
Jennosaurus ✔
Supreme
6 jan 2018
11
11
130
16
aan zee
Heck yeaa, herinner me deze map nog alte goed :)
 
  • Like
Reactions: remymine

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Wat leuk! Heb het toen maar heel even gespeeld. Ermee opgehouden omdat er weinig mensen toen waren. Ik verheug me er weer op!
 
  • Like
Reactions: remymine

BouwVakker

Verified
sMarthijn
sMarthijn ✔
Verified
16 aug 2015
3
2
35
24
Eeeeyyyy,

Kijk, hier heb ik al die jaren op gewacht. Ik zal online komen, hopelijk is er op 1 of andere manier het 1.8 pvp er .
Tot snel
 
  • Like
Reactions: walk3n_fridge

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Ge wel dig. Het zal nog beter zijn als het gewoon blijft ipv alleen een event. Dit was het beste prison systeem die er is. Geen warp shit gewoon lopen
dan maar zorgen dat het weer populair wordt zoals vroeger
 

BouwVakker

Verified
sMarthijn
sMarthijn ✔
Verified
16 aug 2015
3
2
35
24
dan maar zorgen dat het weer populair wordt zoals vroeger
Doen ons best om mensen terug te roepen, misschien een idee om aantal YTber te vragen om een trailer te uploaden? En dan als vergoeding een YouTube rank? ‍♂️
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.690
1.796
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Doen ons best om mensen terug te roepen, misschien een idee om aantal YTber te vragen om een trailer te uploaden? En dan als vergoeding een YouTube rank? ‍♂
Qua reclame en bekendheid voor Prison zit het op dit moment wel goed. 700+ likes op onze advertentie post voor het event. :)
Youtube rank geven we ook niet zo makkelijk weg, al mag iedereen natuurlijk meehelpen aan een trailer.
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Spannenddd. Ben benieuwd wie er vandaag om 10.00 al zullen zijn :smirk:
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Alvast eerste mijlpaal bereikt!
1606886385566.png
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Lekker bezig je weet dat prison een maand is he en niet een week?