Prestige's prison

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbin

Niet Verified
24 sep 2014
26
10
32
31
Sorry ik wilde een positive reactie hier plaatsten maar ik kan gewoon echt helemaal niks verzinnen om deze up-date te promoten.
mensen zullen 850 mill gaan mijnen uitlenen aan iemand prestige gaan en dan maar hopen dat je niet gescamt wordt. of mensen met 1000 mil zullen max shops gaan maken om hun $$$ om te zetten in goederen zodat ze de sprong van A-Y kunnen maken

prestige had je zo moeten maken..

VOORBEELD!!!

a-z rank

free 200 mill
free 1 250 mill
free 2 325 mill
free 3 425 mill

etc.

mensen willen niet na maanden lang te hebben gemined weer terug om bij a te beginnen zelfde geld voor mij dat ik gewoon niet meer aan miners ga beginnen om dezelfde rede ik heb max gehaalt ik ben nu klaar.

sorry om het te zeggen maar de gene die dit zo heeft/hebben bedacht hebben echt geen ervaring over hoe de spel server prison werkt. meschien moeten jullie als staff eens met alle yz spelers van de prison gaan praten en vragen hoe hun spel ervaring is en hoe zei denken over prestige en hoe het eruit moet zien. want de yz-spelers weten nammelijk hoe prison werkt en zullen dus met beter ideeen komen dan de staff die het zelf amper of nauwelijks spelen.

Ik kan je nu al zeggen dat ik voor 100% niet mee ga in deze update ...

Met vriendelijke groet.

xholygodx

PS: ik wil mijn free rank weer terug ik heb niks fout gedaan om weer de bak in te draaien!
 

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Wahahahahaa
Robbin, wat ben je ook een heerlijke vent he ;p

Mopperen en dan stuk maken !!. ;)

zie je online ... droppie
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Ik wil er geen probleem van maken maar kun je niet gwn doen dat je free bent en dan prestige doen want je mined je rot om free te worden en dan wil je lekker gaan derpen/pvpen dus kan het niet na free prestige worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.