Post je huisdier + naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheKingMartin

Niet Verified
2 nov 2017
16
5
65
24
Hai,

Heb je een leuk huisdier, post het hier. Ook graag de naam en waarom die naam. Geen idee waarom, maar schattige dieren kunnen nooit kwaad.
Ik zou wel beginnen:

Dit is mijn kat Findus, de naam had hij (is wel gecastreerd, dus eigenlijk is het een het) al in het asiel. We wouden de naam veranderen, maar we hebben het uiteindelijk nooit gedaan. Hij is erg lui en slaapt vrijwel de hele dag, maar brengt 's nachts muizen mee naar binnen.
hauntie 2.jpg

Dit is mijn andere kat Spikey (ook gecastreerd). Voor zijn naam geld het zelfde, die had hij ook al en hebben we nooit veranderd. Spikey is wat actiever en jonger.
hauntie 3.jpg


Beide katten zaten al een aantal jaren in het asiel, omdat ze erg ondeugend waren. Ze scheurde boeken uitelkaar, en openden de kraan midden op de dag, als niemand thuis was. Daarom moesten ze ook samen uit het asiel worden meegenomen, want apart werd het nog erger, want dan hadden ze elkaar niet meer. Dat hielp ook niet echt om ze aantrekkelijk te maken om uit het asiel te halen. Toen wij ze zagen, waren we meteen verliefd, en hebben ze de week daarna mee naar huis genomen. Spikey is nu 3 jaar, en Findus 5 jaar. Ze zijn geen broertjes, wat veel mensen wel denken. Hun verjaardagen en ouders zijn onbekend.

Nu hebben jullie mijn huisdieren leren kennen, dus nu ben ik ook wel benieuwd naar de huisdieren van jullie!
 
  • Like
Reactions: noobbulder

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Mijn profiel foto zegt al genoeg :) Dat is mijn poeze beest Luna. Zij is gered van zware verwaarlozing en tijdens de rit naar huis was het volle maan. Luna is de romijnse godin van de maan dus dat leek me een passende naam voor haar
 
  • Like
Reactions: TheKingMartin

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
tot mijn grote spijt heb ik helaas geen huisdieren :(
Maar later als ik op mezelf woon wil ik graag een golden retriever of een Labrador. :-)

Leuke huisdieren hebben jullie en mooie verhalen :P

Gr,
het_MC_Meisje
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
poes luna is helaas overleden maar nosteets in ons hart (overleden aan een long infectie 9 jaartjes geworden)
2015-11-08 15.15.51.jpg

poes jenis sins het overlijden van luna een hieper actief poesje geworden met al bijna 11 jaartjes in de bank
IMG-20170515-WA0000.jpg
 
  • Like
Reactions: TheKingMartin

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Leuk topic, ben echt gek op dieren (vooralkattendusergjaloersopdemensenhierboven)
Dit zijn mijn ratten Darwin, Scott en Kenji. Heb eigenlijk altijd al ratjes gewild en begin dit jaar is het er toch echt van gekomen. We zouden het er bij 2 houden maar Scott had nog een nieuw plekje nodig dus we konden hem niet achterlaten. Het zijn echt super lieve beestjes die het liefst de héle dag bij je zitten. Darwin&Scott.jpeg Kenji.jpeg
Ook hebben we een hondje Mosqui, hij is geboren in Spanje . De stichting waar we hem vandaan hebben haalt daar zwerfhonden vandaan die anders zouden worden ingeslapen.Mosqui.jpeg
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
upload_2017-11-17_9-50-0.png


Hier is mijn lieve schat.

Zij heet Lisa en is ongeveer 4 jaar oud. Zij was als pup een zwerfhond in Griekenland. Maar gelukkig heeft een organisatie haar opgevangen en vervoerd naar Nederland. Toen zij 8 maanden was hadden we haar gekocht.

Ras: Hazewindhond (Zij is gecombineerd met andere rassen maar lijk het meest op een hazewind hond).

:hearteyes::hearteyes::hearteyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.