Plugin idee voor donators

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Haha, zou best grappig zijn ^^ Idk, als er geen laggs mee veroorzaken zou ik dat best leuk vinden. ( ookal is het overbodig btw )
 
Laatste update:

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Haha, ff editen, ik bedoelde overbodig * ^^
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Ehm.. Dan gaan mensen elkaar de hele dag stalken...

Dit zou verkeerd kunnen aflopen, want je kunt dit in meerdere manieren gebruiken... Leuke en mindere manier.

Bijvoorbeeld op survival, dan loop je iemand achterna met een stone disguise terwijl die aan het minen is naar diamonds...
Zodra hij wat vind, steelt de persoon met de stone disguise ze... Zou toch minder fijn zijn als jij degene bent die bestolen wordt.

Dus denk niet dat het een goed idee is
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Stevenn, dan kun je exact hetzelfde zeggen over het dieren disguise? Dat er " toevallig een pig rondloopt " lol.
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
Ehm.. Dan gaan mensen elkaar de hele dag stalken...

Dit zou verkeerd kunnen aflopen, want je kunt dit in meerdere manieren gebruiken... Leuke en mindere manier.

Bijvoorbeeld op survival, dan loop je iemand achterna met een stone disguise terwijl die aan het minen is naar diamonds...
Zodra hij wat vind, steelt de persoon met de stone disguise ze... Zou toch minder fijn zijn als jij degene bent die bestolen wordt.

Dus denk niet dat het een goed idee is
ja maar dat kan je ook verwachten met ander spelers met skins
die dus als stone skin gaan en je stalken en je diamond pikken en zelf mob disguise hoeft alleen maar zombie te zijn en snel op je afgaan en je diamond pickaxe

ik vind het een leuk idee voor donators dan zie je een bewegende blok een huis bouwen of minen
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik vind eigenlijk de animal disguise gebeuren ook al overbodig.... maarja, blijkbaar willen mensen graag rondlopen als iets anders dus ja... waarom dan niet ook als blocks he :P
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
inderdaad het maakt niet echt uit of the mob disguise is of block disguise je dia kan toch gestolen worden zelf spelers zonder donator rank kan het zelfde doen met een invisible potion zo het maakt niet echt uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.