Plots/megaplots

Status
Niet open voor verdere reacties.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
hallo haunted,

ik had misschien een leuke nieuwe suggestie voor plots/megaplots.

momenteel is het niet mogelijk om iemand toe te voegen aan je plot en dus moet je alles zelf bouwen.
ik zit soms erg met de frustratie dat ik niet iemand kan helpen of kan laten helpen met bouwen of iets dergelijks.

nu weet ik toevallig dat er al op andere servers optie's zijn met modify in claims.
is het niet een optie om cmodify toe tevoegen in 3 stappen in plot/megaplot wereld.

cmodify 1 is dan alleen bouwen.
cmodify 2 is dan bouwen en in de chesten.
cmodify 3 is dan bouwen en in de chesten en kunnen breken van chesten.

zo heb je nog veiligheids middel dat er niet gelijk in chesten of chesten gebroken wordt.
dit zou vermoed ik veel vergemakkelijken aan het bouwen en creeren van verschillende projecten op prison.

@Hape , @remymine , @dauwdruppel , @Branolia , @xBennie , @Datdus , @Dimdamian

Mvg,
Gwen(Walk3n_Fridge)
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: jim

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Leuk bedacht Gwen! Ben er totaal mee eens :)

Alleen denk ik dat toch de kleine bugs en dergelijke die er nu zijn eerst gefixt moeten worden... Sommige zijn gewoon erg hinderlijk :/

Dat namechange gebeuren is er nog steeds... kan er nog wel paar opnoemen
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
ik geef ook enkel maar tips/suggesties he.
de staff zelf zal het moeten bepalen:)
 
R

Rutgertjuh

Guest
Is dit al mogelijk, want ik zag vanavond iemand op jouw plot dingen hakken, Gwen?

Mvg,
Rutger
 
R

Rutgertjuh

Guest
Iets van een Is nog wattes en hij heeft hacks dan, zei die xD. Misschien kan Hape of Remy ernaar kijken, want ik weet wel waar een block door hem gesloopt is.

Mvg,
Rutger
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
nah weet wie en hoe:) heb dauw gevraagt hoe en wat met ADD en hij gunde me momenteel 1 add zodoende is het gelukt

heel lief vragen werkt soms (alleen als ze tijd hebben ofc XD)
 
R

Rutgertjuh

Guest
nah weet wie en hoe:) heb dauw gevraagt hoe en wat met ADD en hij gunde me momenteel 1 add zodoende is het gelukt

heel lief vragen werkt soms (alleen als ze tijd hebben ofc XD)

Ah, okay, vond het al een beetje raar.

Mvg,
Rutger
 

SpoelHD

Niet Verified
15 mrt 2015
1
0
18
22
idd want dit wou ik samen doen met 4 vrienden maar blijkbaar kan het niet, al het geld bij elkaar gespaard en het kan niet, hadden we van te voren toch maar iets beter moeten checken maar hopelijk fixen ze het.

mvg SpoelHD
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
ik vind het een goed idee want, dan kun je met je vrienden samen iets heel groots maken. Het enige nadeel is: dat je bestolen kunt worden door dat je iemand dan ook in je chesten kan laten die je vertrouwd en die dan niet vertrouwbaar is. maar verder hoop ik dat het lukt.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.