Pig spawners

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
27
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
Remy,

mijn huis was gesloopt en toen heeft een mod het voor mij gereset. alleen mijn spawners waren leeg en mijn enchanted boeken ook. er stond een lege spawner zelf geplaatst in mijn huis en die heeft een god voor mij weggehaald alleen het veranderde in pig spawner. en toen ik die lege spawners plaatste werden het allemaal pig spawners. dus ik had reandom 8 pig spawners door een reset van mijn huis en whitch heeft gisteren mij erover verteld dat het niet mag. oke ik maak er geen gebruik van en ik had gezegd dat ik je er over ging informeren maar gister nam ik er geen tijd voor omdat ik bij mijn neef was. maar nu ik weer kan inloggen zijn de spawners verdwenen. en die 8 spawners waren blaze spawners alleen nu heb ik uiteindelijk niets. ik vind het een beetje een rare glitch maar oneerlijk dat ik nu niets meer heb. en ik die pig spawners zijn verdwenen dus kan geen bewijs leveren maar andere zagen het ook.
 

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
27
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
aii, dat helaas niet. naja ik wil er geen groot probleem van maken maar moderator whitch maakte er een probleem van dat ik pig spawners had, dat snap ik want dat is tegen de regels als je gebruik maakt van bugs in het spel, alleen nu heb ik in plaats van 8 spawners van iets geen spawners meer. en dat vind ik jammer maar dan laat ik het wel zo, speel na 7 maanden weer en begin wel opnieuw met alles :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.