>pc>gta v>#hype

Status
Niet open voor verdere reacties.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Heyo,

Zoals jullie waarschijnlijk al wisten is er sinds 14-04-15 GTA V voor op de PC. Het is echt ongelofelijk mooi volgens vrienden :)

Helaas wil ik het spel wel kopen alleen ben ik opzoek naar het aller goedkoopste.

Note: Ben erg bang dat mij pc zichzelf "vermoord" door het spel.

Weet iemand een goede site waar ik GTA V op kan kopen|bestellen.

Alvast bedankt!

Mvg,

Master
 

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Hey master/crappy/zeth

Al naar de minimale vereisten gekeken van gta? Als je dat googled kan je beetje kijken of je pc aan de minimale eisen voldoet. Mocht dit niet zo zijn zal ik persoonlijk de gok niet wagen tenzij je het spel met heelveel lagg wilt spelen natuurlijk ;)
Miss helpt deze info je een beetje ;)

Razer
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Hey master/crappy/zeth

Al naar de minimale vereisten gekeken van gta? Als je dat googled kan je beetje kijken of je pc aan de minimale eisen voldoet. Mocht dit niet zo zijn zal ik persoonlijk de gok niet wagen tenzij je het spel met heelveel lagg wilt spelen natuurlijk ;)
Miss helpt deze info je een beetje ;)

Razer
Het zijn aardig wat dingen pfff.
Maar ik zal ze allemaal moeten doornemen vrees ik :3
 

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Het zijn aardig wat dingen pfff.
Maar ik zal ze allemaal moeten doornemen vrees ik :3
Hey

Als ik jou was zal ik ze idd even rustig doornemen.
Ik geloof dat er ook wel comptabiliteits testen zij maar weet dit niet heel zeker. Als het goed is kijken ze hierbij naar jou pc en vergelijken ze dat met de minimale eisen. Zo hoef jij niet elk component vsn je pc te gaan vergelijken. Ik naam aan dat het costum build pc is? Of heb je hem gwn zo gekocht? Als je hem zo gekocht hebt staat miss nog wel het een en ander op internet.

In ieder geval veel suc6 mocht je evt nog vragen hebben dan hoor ik het wel m8!

Razer
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Hey

Als ik jou was zal ik ze idd even rustig doornemen.
Ik geloof dat er ook wel comptabiliteits testen zij maar weet dit niet heel zeker. Als het goed is kijken ze hierbij naar jou pc en vergelijken ze dat met de minimale eisen. Zo hoef jij niet elk component vsn je pc te gaan vergelijken. Ik naam aan dat het costum build pc is? Of heb je hem gwn zo gekocht? Als je hem zo gekocht hebt staat miss nog wel het een en ander op internet.

In ieder geval veel suc6 mocht je evt nog vragen hebben dan hoor ik het wel m8!

Razer
Gewoon zo gekocht ik weet wel dat costum build goedkoper is maar ja in een keer is makkelijker...
Ik zal wel even kijken. Erg bedankt voor de hulp iniedergeval!
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Het handigste is natuurlijk om veel betere specificaties te hebben dan de benodigden, want als je de minimale hebt kan het nog eens hevig gaan laggen (ik spreek uit ervaring :p)
 
  • Like
Reactions: jan28

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Wat concept zegt klopt idd.
De minimale vereisten staan ervoor wat het net allemaal aankan.
Miss een beetje raar geformuleerd maar probeer sws een beetje boven de minimale vereisten te zitten dat is wel het best anders lagg je helemaal kapot xd
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
ik kan t runnen <3
 

meint48

Niet Verified
28 dec 2014
18
0
57
21
intertoys en bart smit zijn het goedkoopst namelijk 45 euro ikzelf heb het gekocht op steam alleen werkt het nu niet goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.