Payment wall

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoD_NoWa

Niet Verified
26 aug 2015
0
0
35
25
Goeiedag iedereen,

Mijn suggestie is om 'payment wall' toe te voegen aan buycraft. Het is makkelijk te installeren en zal vaak gebruikt worden. Zo is paysafecard bijvoorbeeld een onderdeel ervan, veel meer manieren om te doneren dus! Ik zou het awesome vinden en ben zeker dat andere mensen zonder paypal dit ook zullen vinden :).

Groeten


GoD_NoWa
 
S

serieus

Guest
1 groot nadeel van Payment Wall waar je niet aan denkt. Ze nemen 30% van alle inkomsten in als "fee". Als Payment Wall wordt toegevoegd, dan zal er toch een manier deze "inkorting" moeten compenseren. Misschien wel duurdere ranks.

Dat komt op deze prijzen om het te compenseren:
  • Rank God: € 71,42
  • Rank Legend: € 49,99
  • Rank Elite: € 28,56
  • Rank Premium: € 10,70
Wat ik me nu dus af vraag, is het wel echt een goed idee om Payment Wall toe te voegen? En is het echt zo'n grote moeite om eventjes een PayPal account aan te maken? Tenzij iedereen wilt dat er duurdere ranks komen (en ik weet zeker dat niemand dat wilt), raad ik Payment Wall af.

- serieus
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Je hebt ook mensen die niet weten hoe Paypal werken, ja. Die bestaan ook?

En als de ranks 30% duurder kopen, zul je geen omzet meer maken, just saying...
 

GoD_NoWa

Niet Verified
26 aug 2015
0
0
35
25
Hoe komt dan dat op andere servers de prijs gelijk blijft zoals bij paypal? :p
 

GoD_NoWa

Niet Verified
26 aug 2015
0
0
35
25
1 groot nadeel van Payment Wall waar je niet aan denkt. Ze nemen 30% van alle inkomsten in als "fee". Als Payment Wall wordt toegevoegd, dan zal er toch een manier deze "inkorting" moeten compenseren. Misschien wel duurdere ranks.

Dat komt op deze prijzen om het te compenseren:
  • Rank God: € 71,42
  • Rank Legend: € 49,99
  • Rank Elite: € 28,56
  • Rank Premium: € 10,70
Wat ik me nu dus af vraag, is het wel echt een goed idee om Payment Wall toe te voegen? En is het echt zo'n grote moeite om eventjes een PayPal account aan te maken? Tenzij iedereen wilt dat er duurdere ranks komen (en ik weet zeker dat niemand dat wilt), raad ik Payment Wall af.

- serieus
30%? volgens mij komt dat op +-50 voor de god rank, geld tekort mss? ;)
 

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
35
Je hebt ook mensen die niet weten hoe Paypal werken, ja. Die bestaan ook?
Dit vind ik dus geen goed argument. Het is niet zo moeilijk om je even in te lezen en daarbij helpt de site je vrij helder door alle stappen heen als je een rekening opent. Met iDeal kun je vervolgens de rekening opwaarderen waarna je met PayPal kunt betalen. Het is geen hogere wiskunde.
 

GoD_NoWa

Niet Verified
26 aug 2015
0
0
35
25
Dit vind ik dus geen goed argument. Het is niet zo moeilijk om je even in te lezen en daarbij helpt de site je vrij helder door alle stappen heen als je een rekening opent. Met iDeal kun je vervolgens de rekening opwaarderen waarna je met PayPal kunt betalen. Het is geen hogere wiskunde.
En wat dan voor mensen die niet toegestaan zijn om paypal te hebben van hun ouders? ;)
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Er zijn ook mensen die van hun ouders niks mogen kopen en met een paysafecard kun je makkelijk kopen zonder dat je ouders het weten. Bij een paypal acc moet je via de bank geld er opzetten en niet veel weten hun bankgegevens omdat ze te jong zijn.Dat er 30% transacties kosten zijn aan verbonden daar kunnen wij niks aan doen.Ik weet dat je vroeger met paysafecard kon betalen zonder extra kosten gewoon dezelfde prijs als nu dus ik denk dat het wel gaat lukken. Moest remy dan toch 30% erbij rekenen vind ik dat niet eerlijk voor de nieuwe spelers. Mij maakt het niet uit wat er komd ik heb toch alles al wat ik wil.
Edit misschien zijn er wel mensen die bijvoorbeeld zeggen als jij mij 50 euro paysafecard geef dan koop ik voor jou rank god. Maar dan moet het wel een betrouwbare persoon zijn. Het is wel redelijk riskant.
 
S

serieus

Guest
Mocht er iemand zijn zonder PayPal, dan wil ik diegene best helpen. Maak het geld over naar mij en stuur me een screenshot als je geen ING hebt van de overboeking, en ik zorg direct dat je je rank krijgt via PayPal. Mocht je mijn hulp hiermee willen laat het me dan weten. Wat betrouwbaarheid betreft: ik ga mijn Moderator rank niet op het spel zetten voor een paar tientjes :P

Stuur maar een conversatie indien je mijn hulp wil. Weet wel dat als je mij scamt, dat ik Remy hierover inlicht :). Is dit niet het geval dan wens ik je veel plezier met de rank :P.

- serieus
 
  • Like
Reactions: GoD_NoWa

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Wanneer iDeal/paysafe worden toegevoegd, en de transactie kosten blijken daadwerklijk zo hoog te zijn, komen die bovenop de huidige prijzen, zo niet voor een klein deel. Dit doen normale webshops ook in de meeste gevallen en is dus niets geks, bij iDeal ligt dat percentage volgens mij heel laag, en bij paysafe juist heel hoog.
 

JustSnerfo

Niet Verified
16 mei 2015
18
18
107
20
Ik woon ergens waar jij niet woont.
Mij lijkt het een goed idee om payment wall toe te voegen. maar ik wil natuurlijk niet dat de ranks duurder worden. we kunnen natuurlijk ook kiezen tussen paypal of payment wall... en dan maken we de ranks goedkoper en dan maakt payment wall ze vanzelf de goede prijs als paypal weg is :O (slechtste idee ooit)
 
  • Like
Reactions: Jacksucks
Status
Niet open voor verdere reacties.