Paintball tournament

Status
Niet open voor verdere reacties.

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Beste Haunties.

Ik ben vandaag weer HauntedMC gaan spelen, en paintball ben ik echt leuk gaan vinden. Omdat hier bijna nooit is besloot ik een adverentie te plaatsen voor een paintball maat. (Dit Topic)

En, ik kondig een onofficieel Paintball Tournament aan, De prijzen:

Hoofdprijs:
1500TK
+
Elytra voor iedereen in je team

Nr. 2
500TK
Elytra voor 1 iemand

Nr. 3
250 TK

Nr. 4 t/m 10
20tk

Je kunt je opgeven in teams, de prijzen worden verdeeld over teams.
Het gaat als volgt. Er wordt binnenkort een discord gemaakt, er zullen teams worden opgeroepen via de discord om /paintball te joinen. De winnaar mag weer verder, de verliezer wordt eruit geschopt, dit gaat dan zo door tot de finale (Als je verliest mag je wel in het SPEC team (geel shirtje).
Ikzelf zal ook in team SPEC gaan bij elke wedstrijd.


Als je in een team zit en een random persoon joint paintball, dan krijgt hij geen deel van de prijs, de kills tellen wel mee omdat het erg lastig is om de kills bij te houden. het gaat dus echt om winnen of verliezen, niet om kills.

Wil jij je wel opgeven?

IGN:
Paintball Rank:
Welke gamemode je een prijs wilt ontvangen (bovenstaande prijzen zijn survival1/2):

Ook zoeken wij 3 a 4 scheidsrechters die kunnen helpen.
IGN:
Paintball Ervaring:

Regels:

Geen extraatjes/boosts gebruiken die je bij een hogere rang kunt gebruiken, doe je dit wel wordt je team gediskwalificeerd.
Spawn Killen is verboden
Campen mag.
Team moet uit 5 spelers bestaan. meer niet toegestaan.
Je mag iemand in de rug schieten.
Je mag niks kopen in de winkel, behalve paintballs.
Gifts mogen niet gebruikt worden.

Geef je a.u.b op, meld ook even op welke datums je kunt komen, en of je voorkeur naar Juni uitgaat, of de zomervakantie.

Discord Server wordt spoedig gemaakt.

EenMens
 
Laatste update:

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Update aan Topic toegevoegd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.