Optifine cape

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Hi haunties

Ik heb een klein probleempje.
Vandaag wou ik een Optifine cape kopen.
Ik ging dus naar Optifine.net en ging daar donaten. Toen ik met PayPal probeerde te betalen, vroegen ze m'n adres, stad, telefoonnummer... Ik vond dit heel raar, waarom zouden ze m'n adres moeten weten voor gewoon een cape te kopen?
Mijn vraag is dus, zijn er mensen die een cape hebben gekocht (via PayPal) en ook hun adres hebben moeten ingeven(en hebben jullie dat ook gedaan)?

Mvg. artho8
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hi haunties

Ik heb een klein probleempje.
Vandaag wou ik een Optifine cape kopen.
Ik ging dus naar Optifine.net en ging daar donaten. Toen ik met PayPal probeerde te betalen, vroegen ze m'n adres, stad, telefoonnummer... Ik vond dit heel raar, waarom zouden ze m'n adres moeten weten voor gewoon een cape te kopen?
Mijn vraag is dus, zijn er mensen die een cape hebben gekocht (via PayPal) en ook hun adres hebben moeten ingeven(en hebben jullie dat ook gedaan)?

Mvg. artho8
Het kan zijn dat ze je adres willen weten om zo te kunnen kijken waar de meeste capes worden verkocht, in welke regio/land dus. En je telefoonnummer kan als soort van wachtwoord worden gebruikt. Bijvoorbeeld als er iets fout gaat dat er een speciale code naar je word ge-sms't om te zorgen dat het terug werkt.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Hi haunties

Ik heb een klein probleempje.
Vandaag wou ik een Optifine cape kopen.
Ik ging dus naar Optifine.net en ging daar donaten. Toen ik met PayPal probeerde te betalen, vroegen ze m'n adres, stad, telefoonnummer... Ik vond dit heel raar, waarom zouden ze m'n adres moeten weten voor gewoon een cape te kopen?
Mijn vraag is dus, zijn er mensen die een cape hebben gekocht (via PayPal) en ook hun adres hebben moeten ingeven(en hebben jullie dat ook gedaan)?

Mvg. artho8
Ik dacht dat je die free kon krijgen door nog iets anders te installeren
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Is gewoon te kopen @artho :)

Zou zelf ook wel een optifine cape willen kopen, maar ik ga niet voor een cape op minecraft geld betalen :tearsofjoy:
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Is gewoon te kopen @artho :)

Zou zelf ook wel een optifine cape willen kopen, maar ik ga niet voor een cape op minecraft geld betalen :tearsofjoy:
Why not :p?
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Het kan zijn dat ze je adres willen weten om zo te kunnen kijken waar de meeste capes worden verkocht, in welke regio/land dus. En je telefoonnummer kan als soort van wachtwoord worden gebruikt. Bijvoorbeeld als er iets fout gaat dat er een speciale code naar je word ge-sms't om te zorgen dat het terug werkt.
Werkt het ook als ik fake info invoer?
 

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
23
Free-Wifizone
Ik denk dat er minimaal al een miljoen mensen zijn met een optifine cape dus no worry. Het is meer dat ze een factuur hebben als er iets mis gaat wat dat is agz de optifine servers in werelddelen is opgedeeld (uit geheime bronnen)
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Maar let altijd op met waar je je echte gegevens invult, van sommige sites verwacht je de ergste dingen niet. ;-)
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Zet gewoon 10 euro op je PayPal account, en betaal met je PayPal tegoed. Dan vragen ze ook niet naar je gegevens, en krijg je gelijk de optie "nu betalen".
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Ik heb mijne voor 3 euro gekocht, dit was wel via een "Alts" site
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Zet gewoon 10 euro op je PayPal account, en betaal met je PayPal tegoed. Dan vragen ze ook niet naar je gegevens, en krijg je gelijk de optie "nu betalen".
Bij PayPal vragen ze juist je gegevens...
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Dat is veel duurder dan gewoon eentje van 10euro kopen :/
Minecon houdt niet alleen in dat je een cape krijgt en klaar. This veeeel meer dan dat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.