Ook "eventjes" voorstellen...

Abio

Niet Verified
13 feb 2014
1
0
55
43
Waasland
Daar ik mij tot nu toe wel aan het amuseren ben op de server, en daardoor ook wel verwacht dat ik nog wel even wat tijd zal doorbrengen tussen jullie, zal ik mijzelf hier ook even in het kort voorstellen.

Ik ben Stephan, aka Abio, 33 jaar jong. Ik woon in België, maar vlak op de grens met Nederland.

Gamen doe ik al zowat mijn hele leven, al is het soms in vlagen, en natuurlijk bijlange niet meer zo intensief als wat jaren geleden. Het is zowat begonnen met de commodore 64 en de atari 2600. De NES blijft wel zowat mijn favoriet, alhoewel ik ook een verzamelaar ben van de Game & Watch modellen van Nintendo (en ik heb nog veel meer oude spelcomputers en zelfs een photoplay in mijn hobbykamer :) ), zeg maar de voorlopers van de gameboys.

Enkele van mijn favo games ooit: Mario Bros 3, Unreal, Unreal Tournament 99, Age of Empires 2, Rain shower, Wolfenstein ET, Perfect World, Battlefield 2, Killer Instinct (man, wat wil ik graag zo een arcade-kast in huis...), transport tycoon en Left 4 dead (1 en 2)...

MC speel ik nog niet zo lang, ik heb eerst de basis wat in singleplayer aangeleerd, maar dat begint toch wel vrij vlug tegen te steken.

Werken doe ik veel en (naar mijn mening :P) hard, daarom speel ik niet zoveel. Mijn job vraagt vrij veel tijd van mij, met verschillende shiften, en dit 24/7. Het is een redelijk verantwoordelijke functie die ik heb, maar ik doe het wel graag. Dus ja, jij bent waarschijnlijk verder geovuleerd en sterker als mij in het spel... Voor mij is het echt gewoon ontspanning, en ik heb dan ook geen doel voor ogen, gewoon mijn vrije tijd wat opvullen. Dus ik lig daar niet van wakker, en ben een noob :) Real life heeft nog net even voorrang :)

Ik ben al meer dan 16 jaar samen met mijn liefste, we hebben hier 2 honden in ons huisje rondlopen (een rottweiler en een berner sennen) en wat katten rondlopen. De reptielen en spinnen heb ik een tijdje terug allemaal buiten gezet, omdat ik de tijd niet meer vond om alles te blijven onderhouden.

Andere manieren om mijn vrije tijd op te vullen zijn onder meer snorkelen en scuba-duiken. Maar ik kan ook genieten van muziek, vooral trance en EDM. Bijna altijd heb ik muziek opstaan. Tv kijken vind ik ook ontspannend, zo ontspannend dat ik het eigenlijk elke avond doe om in slaap te vallen :) Bier is één van mijn andere hobby's, alhoewel nu op een iets lager pitje. Ik heb ondertussen meer dan 1500 verschillende bieren geproefd, en durf wel te zeggen dat ik er iets van af ken :)

Goed, als eerst voorstelling kan dit wel al tellen denk ik.

PS Waar ik echt niet tegen kan = cheaters!
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Welkom bij de community Stephan/Abio :)

Leuke introductie. Goed lijstje favo games, ik kijk zelf altijd van die speed runs op Twitch, waar veel oude klassiekers gespeeld worden.
Kan wel een ding erover zeggen, vroeger waren alle games een héél stuk moeilijker. Speel ze emulated op de wii, met de oude controllers erbij.
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Welkom Stephan/Abio, ik hoop dat je veel plezier gaat hebben hier en op de server :)
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
van harte welkom bij de club van HN ,ik hoop dat je hier nog veel speelplezier mag beleven, verder wil ik er aan toevoegen dat je intro heel netjes is , en je verteld vrij veel . Het schroomd je ook niet om je leefdtijd te vertellen en wat er zoal gebeurd in je leven, mijn complimenten.
:)
groetjes whitch

ps ook hier bij mij thuis, is het een drukte van belang . getrouwd en nog steeds inwonende kinderen(3) en huis dieren genoeg honden en katten(katten ziin mijn favorieten en gamen word hier veel gedaan van pc tot playstation
dus een gamersfamilie :P
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Id een leuk stukje welkom bij de club:)
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Mmmm heb jij wellicht nog een expansion pack voor de n64 ik loop me rot te zoeken naar die dingen.
heb meerdere keren spellen verkocht omdat ik geen expansion pack had.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Kun je niets op ebay vinden dauw? Staat toch vol met die dingen?