Opgelost Onzichtbaar in hungergames

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Hoi,
In hungergames is de kit skinner geglitchd. Als een persoon geskind word is hij voor iedereen onzichtbaar. Een gigantisch voordeel in het spel. Kan dit worden gefixed?
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik had het ooit ook ik dagt toen dat het een hack was maar het was onzichtbaar dus ik kom hem niet reporten
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
ik had het eens gepakt ik kilde iem niemand kon mij zien maar op het einde hitte ik iem en hij werde onzichtbaar dus toen was het simpel om mij te killen ente winnen
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik had het ook een keer gezien... Gedood toen door hem / haar :(
 

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
De onzicthbare spelers hacken niet. Dit is gewoon een grote glitch. Als je de kit skinner kiest kan je skin van mensen aanpassen naar 'Steve' en de naam naar Default. (waarschijnlijk) door 1.8 is deze kit geglitcht. Als een speler nu word 'geskind' word deze onzichtbaar voor iedereen. Tot zover nog weinig problemen mee gehad maar steeds meer mensen gaan de glitch kennen dus ik verwacht dat er binnenkort mensen zijn die deze kit gaan misbruiken, want het is dan natuurlijk heel makkelijk om te winnen. Is het misschien mogelijk om de kit eruit te halen? Deze kit is sowieso niet zo populair dus hij zal niet gemist worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.