Onderhoud server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunted Network Spelers,

Dankzij een paar spelers die een bug hebben gevonden waarmee ze een paar miljard tokens hadden gegenereerd zijn wij nu in Onderhoud Modus.

Daarom zullen wij de FACTIONS server moeten rollbacken 1 dag terug om alle gegenereerde tokens uit het spel te halen.
We moeten ook de bugs vinden en fixen.

Het is nog onzeker wanneer de server van de whitelist gaat. Mogelijk later deze middag.

Mvg,

Haunted Staff
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Nomxenix

zacha

Niet Verified
25 mrt 2015
10
5
84
25
Hahah had 1800 tkns ongeveer >.< .. Door die losers heb ik 900 ong.
:/
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
je xrayt zwaar en dan nog piepen om een paar tk die van mij zijn helemaal weg ik heb die bug ontdekt dus ff normaal doen wil je liever dan iedereen miljard tk heeft of dat het gwn eerlijk is voor iedereen maak je niet druk ze proberen alles te fixen

Wil je volgede keer dat je zo doet eerst ff logisch nadenken, hij stelt alleen een vraag. In dit geval ben jij degene die aan het piepen is.
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
is de miners server ook rolebackt? ik had namelijk 340miljoen coins! dit zijn er ineens 128miljoen, en daar heb ik lang voor lopen minen, dus is er een mogelijkheid om die terug te krijgen?

groet dead
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
is de miners server ook rolebackt? ik had namelijk 340miljoen coins! dit zijn er ineens 128miljoen, en daar heb ik lang voor lopen minen, dus is er een mogelijkheid om die terug te krijgen?

groet dead
Hier is geen rollback geweest? :)
Er is helemaal niet aan het geld gekomen daar tijdens het onderhoud.
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
oke, dit werd gezegt door lf_player, maar hoezo is mijn geld dan ineens weg? en kan ik het terug krijgen of op zn minst weten wat hierbij is gebeurt, meer info staat onder het forum bij bugs

groet dead
 

Lewis

Niet Verified
3 mrt 2015
2
3
62
24
Maar dan gaan dus alle items de je in de laatste 24 heb verzameld weg?
Als dat weg gaat ben ik 5 gapps kwijt die ik heb gekregen (door goldfarm geen hacks ofzo )
Mudkipz daarom zeg in pernament ban met die gasten het is allemaal hun schuld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.