(officiele) minecraft hauntedmc wiki

Status
Niet open voor verdere reacties.

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Sorry voor hierboven (titel/officiele) mijn geheugen liet me in de steek. Maar goed

Ik heb dus een wiki gemaamt voor hauntedmc, ben zo onbeschoft geweest om hem offical ofzo te noemen:

http://nl.officalhauntedmc.wikia.com/?wiki-welcome=1

Staff, idk of deze link mocht, haal hem gerust weg indien het niet mag.

Het idee was een player made wiki, met niet staff maar (ervaren/niet griefende/vandaliserende mensen) aan de macht, laat weten wat je , en vindt maak gerust een pagina aan

Mvg
Een of ander mens
 

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
En, pagina,s die af zijn worden (optioneel) beschermd+elke player krijgt de kans te editen, dus ook de home page (enjoy)
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Leuk idee alleen wat zou er precies op moeten komen te staan?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste,

Leuk idee, dank dat je meedenkt. Echter hebben wij een eigen soort wikipedia op onze website wat wij "Documentatie" noemen.
Mocht je daarvoor een leuk nieuw artikel willen schrijven dan is dat mogelijk. Wij zullen hem dan controleren en aan de documentatie toevoegen.

Mvg Remy
 
  • Like
Reactions: Maaraa

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Leuk idee alleen wat zou er precies op moeten komen te staan?
Gwn, artikels over ranks, updates, *grote* resets, belangrijke links, et cetera.
Beste,

Leuk idee, dank dat je meedenkt. Echter hebben wij een eigen soort wikipedia op onze website wat wij "Documentatie" noemen.
Mocht je daarvoor een leuk nieuw artikel willen schrijven dan is dat mogelijk. Wij zullen hem dan controleren en aan de documentatie toevoegen.

Mvg Remy
Ja maar ik denk niet dat jullie zitten te wachten op 10-100den artikelen over bijv ranks, claim informatie et cetera, hoewel ik schrijven toch best leuk vindt, dus als je ooit een artikel in "Documentatie" wilt hebben, kan je me een berichtje sturen
 

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
21
Nederland
Leuk idee, ik ben benieuwd naar het resultaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.