Now that I am Legend ...

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
22
29
134
Tjsa, dan wordt het toch wel tijd om je voor te stellen, dacht ik. ;)

Ik ben Ellen (vroeger Ellebel genoemd, = nu Rellebel), woon in Rotterdam en ben moeder van twee dames van 8 en 14, die ook allebei fanatiek MC spelen.

Ik vind dit een gezellige server, al ben ik zelf niet zo'n prater. Dat komt ook doordat ik vaak opga in het bouwen. Het is heerlijk om te doen maar ik ben verschrikkelijk langzaam. Meestal doe ik dingen 10 keer over voordat ik het goed vindt. De beste ideeen krijg ik vaak als ik in bed lig (weer eens te laat door MC, hihi).
Je zou kunnen zeggen:"Waarom speel je dan niet op Creative?" Dat vind ik dus geen uitdaging. Het moeten speuren en jagen naar spullen is zo'n leuke afwisseling met het bouwen.

Mijn meiden kijken nu nieuwsgierig mee naar HN. Het lijkt me oke als ze er ook op komen, zeker nu er meer gelet wordt op schelden en grof taalgebruik. Dat vind ik namelijk niet zo tof op een familyserver.
Oke, dan weten jullie voor nu wel even genoeg over die stille Legend, denk ik ...

veel plezier, en cya!
 
  • Like
Reactions: Nookie_S5

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
van harte leggend rellebel ik blijf nog bij speler en dat duurt ook nog even en het praten heb ik soms ook maar ik ben op sommige moment wel vaak een prater maar ook als ik ergens mee bezig ben ben ik ook echt bezig
 
D

Datdus

Guest
Hey! Hartelijk welkom op de site (en de server). Als je vragen hebt of op/aanmerkingen horen we het natuurlijk graag. Veel speelplezier! :)
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Welkom op de site Rellebel, fijn dat je zo over de server denkt :) . Ik hoop dat de hele familie op de server blijft spelen :D