Nova's life

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
23
Free-Wifizone
Hai Haunties.

InGameLife
Ik ben novaquest,
Ik ben 13 jaar oud.
Ik speel vornamelijk factions, skyblock & Creative.
Ik speel al sinds haunted de eerste keer prison opende (Long,long, time ago)
Ik heb een hackend verleden gehad (Niet&Nooit haunted)
Ik beantwoord graag ingame vragen
Ik beheer op skyblock een island met @Walking_Fridge & @_Mrvinz_ (Nummer 6 ranking)
Ik ben een ongeluks vogel qua lottery ;)
Ik ben niet game verslaafd ;)

RealLife
Ik heet Tycho,
Ik ben dus 13 jaar oud.
Ik ben heb last van een Depressie en een ontsteking in mijn knieschijf.
Ik was zoals meer nooit een nature gamer.
Ik was een Sprinter deed mee aan wedstrijden enz, Toen ik van mijn knieschijf hoorden moest ik stoppen met rennen. Ik ben toen gaan trainen met fysio maar ik zou nooit meer kunnen rennen. Toen ben ik gaan voetballen. Ik stond in het doel bij NAC-jeugd. Na een tijd werd ik wakker in het ziekenhuis. Ik was flauwgevallen op de training. Toen ik te horen kreeg dat er een spier in mijn knier verkeerd zat schokte het door mijn lijf. Ik zou nooit meer kunnen sporten. Na een operatie en 7maanden revalideren kon in meer normaal lopen.Sinds die tijd ben ik gaan gamen. Ik ben ook nog eens depressief, ik slik hiervoor ook antidepressivia. En praat elke week met een psychiater & psycholoog. Al sinds mijn 10e. Ik heb daardoor thuis veel ruzie. Ik heb ook aan levensbeindigingen gedacht maar ik weet dat het niet de oplossing is. Op mijn 4e heb ik last gehad van Epilepsie. Dit is wederom snel genezen.
Ik zit nu in de 2e klas en ben nog nooit van school gewisseld.


Dit was mijn zeer (Misschien) interessante leven.

Mvg, Nova aka Tycho
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
fijn dat jij je ook voorsteld en welkom alsnog ik hoop dat je veel plezier gaat beleven verder op haunted.
en weer iemand met zo een interessant verhaal.

groetjes sneaky
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
waw that's what I call a long and difficult story
poor u...
heb je nog veel last van je knieschijf?

x Taco
 

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
22
29
134
Heftig verhaal joh. Ik hoop dat je een beetje afleiding vindt in het spelen. En kijk alsjeblieft even naar het citaat hieronder. Voor mij is het waar gebleken.

Cu
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Ahw heftig verhaal zeg, sommige onderwerpen kan ik over meepraten helaas. Hoop dat het gauw weer een beetje de goede kant uit gaat met alles.
 
Laatste update: