Nog iemand uit de oude doos!

Tessa

Niet Verified
12 nov 2014
2
0
55
19
Hoi hoi,

Ik zag een mailtje van HauntedMC en besloot maar te gaan kijken. Toen zag ik dat Riann3 een post had gemaakt over haar ex-hauntedMC carrière en dacht ik: Ik doe hetzelfde! Mijn naam is Tessa en op minecraft had ik de accounts Tessi999 en Sasja85 samen met mijn zus. Is er iemand die ze herrinerd? Ik heb zo'n onderbuik gevoel van niet, maar ik dacht ik probeer het toch even ;).

Ik ben nu 18 jaar en studeer geneeskunde aan de UvA. Ik weet dat ik op HauntedMC een belachelijke hoeveelheid KitPvP heb gespeeld (ik speelde altijd archer for some reason hahah).

Laat maar weten als iemand iets weet!

Groetjes,
Tessa
 

Vinniiee

Supreme
Vinniiee
Vinniiee ✔
Supreme
21 sep 2013
10
4
169
24
Nederland
Durf het niet te zeggen of wij in dezelfde periode gespeeld hebben, ben zelf nog een grote tijd inactief geweest tussendoor.
Zijn er andere haunties die jij je misschien nog kan herinneren?
 

Tessa

Niet Verified
12 nov 2014
2
0
55
19
Durf het niet te zeggen of wij in dezelfde periode gespeeld hebben, ben zelf nog een grote tijd inactief geweest tussendoor.
Zijn er andere haunties die jij je misschien nog kan herinneren?
Ik kwam wel de naam Dauwdruppel tegen op mijn account. Die kan ik me nog wel herinneren. Voor de rest echt geen idee :’(.
 

Vinniiee

Supreme
Vinniiee
Vinniiee ✔
Supreme
21 sep 2013
10
4
169
24
Nederland
Misschien dat je, als je weer speelt, tijdens het spelen wel weer iemand tegen komt :)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hey, welkom terug. Leuk om te lezen dat je nog steeds herinneringen hebt aan de server. Voel je vrij om weer eens te joinen. De community is ook gemiddeld een stuk ouder geworden.