Nieuwe verbeteringen server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmenvos

Niet Verified
2 aug 2015
6
1
32
23
Hallo,
Ik heb even een vraagje wanneer komen pvpwars enz. weer online ? want ik (en heel veel haunties) willen graag dat dit weer opgaat en dat er een (eventuele) faction update komt alleen pvpwars ligt er al 3 weken uit kan die misschien zo snel mogelijk weer open zijn ? en wanneer zal dat eventueel zijn.
Misschien is het wel goed dat haunted heel even dicht gaat zodat remy kan update ?
ik tag even de admins @Kogetsoo @Datdus @remymine


_Harmenvosken
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Haunted dicht? Why? En pvpwars kan nog even duren volgens Remy (ingame opgepikt:p) en de factions update komt nog ;)
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Hallo,
Ik heb even een vraagje wanneer komen pvpwars enz. weer online ? want ik (en heel veel haunties) willen graag dat dit weer opgaat en dat er een (eventuele) faction update komt alleen pvpwars ligt er al 3 weken uit kan die misschien zo snel mogelijk weer open zijn ? en wanneer zal dat eventueel zijn.
Misschien is het wel goed dat haunted heel even dicht gaat zodat remy kan update ?
ik tag even de admins @Kogetsoo @Datdus @remymine


_Harmenvosken
Beste harmenvoske,

Ik zeg altijd geduld is een schone zaak. Remy is net 3 dagen terug van vakantie en Remy is dag in dag uit met het updaten. Paintball vanilla en creative zijn al geupdate in die 3 dagen tijd.En u titel past niet echt bij wat je typte. Wij zouden denken met jou titel dat u dingen zou vragen voor in de server. Pvpwars en Factions die komen wel aan de beurt heb geduld alles word wel geregeld wachten is de beste zaak.

mvg gamenmetkenneth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.