Gesloten Nieuwe spawn eggs?

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
meschien is het een idee om in de survival warp shop naast villagers eggs ook andere eggs te verkopen?

zo als vindicator and evoker spawn eggs en andere mobs die nier meer respawnen maar wel nodig hebt om je achievements te vetooien, of rare blocks die moeilijk of nier meer te krijgen zijn

@remymine @Datdus

ps. de pijzen voor de enchanted books zijn apsuurt, elk persoon die een brijn heeft weet beter dan 2500 tokens te betalen voor een boek
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Het is ook de bedoeling niet om alles te kopen van de shop. Meeste dingen moet je ook gewoon zelf farmen, de shop is voor luie kinderen die geld te veel hebben :P er zijn meer dingen hoe je aan bv enchantment books te komen zijn bv vissen maar ja dat over de shop.

de spawn eggs meeste mobs en animals zul je gewoon kunnen krijgen door natuurlijke spawn en over die 2 die je zelf noemde ik heb geen idee hoe ze werken omdat ze redelijk nieuw zijn en ik nooit iets mee heb gehad. Niet veel spelers focussen op de achievements maar ja idk ik had wat gehoord over dat spelers graag zn mansion willen in spawn of zo of ergens in de wereld waar niemand het kan claimen. ik weet niet als dat nog steeds door zou gaan.
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
Het is ook de bedoeling niet om alles te kopen van de shop. Meeste dingen moet je ook gewoon zelf farmen, de shop is voor luie kinderen die geld te veel hebben :P er zijn meer dingen hoe je aan bv enchantment books te komen zijn bv vissen maar ja dat over de shop.

de spawn eggs meeste mobs en animals zul je gewoon kunnen krijgen door natuurlijke spawn en over die 2 die je zelf noemde ik heb geen idee hoe ze werken omdat ze redelijk nieuw zijn en ik nooit iets mee heb gehad. Niet veel spelers focussen op de achievements maar ja idk ik had wat gehoord over dat spelers graag zn mansion willen in spawn of zo of ergens in de wereld waar niemand het kan claimen. ik weet niet als dat nog steeds door zou gaan.
voor de reset had ik iets van 30 uur totaale tijd gefisht en 0 books dus dat is geen optie helaas
er is al een mension in de wereld, iemand heeft die al geclaimt en alle vindicator and evokers zijn al dood, net als shulkers die mobs respawnen niet
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
@SKRWildfire
Evokers droppen undying totems en Vindicators droppen emeralds.
Dus daarvoor kunnen sowieso evokers handig zijn.
En wat betreft shop.
Prijzen kunnen beter hoog blijven want de shop is bedoeld als een hulpmiddel en niet als permanente bron voor alles wat je nodig hebt.
De hoge prijzen stimuleert mensen om er moeite voor te doen.
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
voor de reset had ik iets van 30 uur totaale tijd gefisht en 0 books dus dat is geen optie helaas
er is al een mension in de wereld, iemand heeft die al geclaimt en alle vindicator and evokers zijn al dood, net als shulkers die mobs respawnen niet
Dat kan kloppen door de mcmmo, en de mansion mmm oke jammer
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
voor de reset had ik iets van 30 uur totaale tijd gefisht en 0 books dus dat is geen optie helaas
er is al een mension in de wereld, iemand heeft die al geclaimt en alle vindicator and evokers zijn al dood, net als shulkers die mobs respawnen niet
2 dingen: Goed Nederlands en met dat vissen... Je moet een enchanted fishing rod gebruiken werkt ten eerste beter en als je 30 uur fisht heb je er sws al minimaal 1 te pakken.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
2 dingen: Goed Nederlands en met dat vissen... Je moet een enchanted fishing rod gebruiken werkt ten eerste beter en als je 30 uur fisht heb je er sws al minimaal 1 te pakken.
Dyslexie is ook niet alles.
En mcmmo geeft je geen boeken bij het fishen denk ik of de loot is custom gedaan
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Met luck of the sea is de kans rond de 10-15% dat je er een krijgt.
Ik heb 1u gefisht op survival. 0 boeken en met luck of the sea 3. Van vanilla weet ik dat je books kan krijgen maar met mcmmo heb ik ze nog niet opgevist. En ik vis heel veel.
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.