Nieuwe moderators!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties!

Deze week hebben we een grote Staff update gehad. We hebben weer alle sollicitaties bekeken en veel mensen onderling besproken. Na lange vergaderingen en ja daarmee bedoel ik echt hele lange vergaderingen zijn we tot een aantal conclusies gekomen. En met trots kunnen wij maar liefst 14 nieuwe proef moderators verwelkomen in het team!

Maar de vraag is natuurlijk, wie o wie zijn deze 14 nieuwe proef Moderators?
Nou hier komen ze!

- SirWilliamXIV
- IZixa
- AnimalRanger
- Robbieee
- hhjer1
- Bjorntjuh
- kenny14000
- xCasanovaa
- Syncho
- Coenwitte
- Nightlighter
- -xIres
- xydeltacio
- Noort

Allen feliciteren wij met hun promotie en wensen we ze heeeel veel succes!

Maar er is nog een wijziging gedaan aan het staffteam.
Onze trouwe Moderator Shockerz is gepromoveerd tot Admin! De Admin rank gaat op 2.0 een meer prominentere rol krijgen, en daar gaat Shockerz ook zijn steentje aan bijdragen. Ook hem wensen we veel succes in zijn nieuwe rol.

Ook wat minder leuk nieuws dit keer. Enkele moderators zijn demoted na de vergaderingen.
Met een naar gevoel moeten mededelen dat kbkjelveld, Maaraa, Skygirl019, Biba30, Peukware, Oerbeer, Leanaci, Bagera84 terug zijn gezet naar hun oorspronkelijke rank. Wij zijn hen stuk voor stuk erg dankbaar voor hun inzet en passie en leuke momenten met elkaar. Leuke gesprekken zijn gevoerd en we hebben veel lachen met elkaar. Het gaat jullie goed.

~Mvg Remy & The Crew
 
Laatste update:

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
gefeliciteerd iedereen ik ken er eigenlijk amper mensen van maar ik leer jullie wel kennen ingame iedereen gefeliciteerd en gisteren bij de dp van skyblock dacht ik wrm @SirCasanova geen mod werd want hij verdiende het en @Shockerz geen admin hij verdiend het ook erg hard hoe hij zich inzet voor haunted! Gefeliciteerd nog een svoor alle nieuwe moderators en voor de nieuwe admin.

Jammer mods die haunted staff team gaan verlaten het gaat jullie goed!!!!! <3

Ps: nog een vraagje is er van de nieuwe mods 1 Belgisch?
 

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
21
DonutCity
Feliciteerd iedereen en spijtig dat er zoveel mods weggaan
 
  • Like
Reactions: Shockerz

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Er staat maar 1 bekende naam op van proefmoderators en dat is xcasanova en die vind ik zeer terecht.
Er zijn zelf Proefmods bijgekomen met maar 3 berichten op het forum dat vind ik zelf geen goeie mods (eigen mening)
Dan vraag je af waarom dat ik ze persoonlijk niet goed vindt omdat ze totaal niet mee zijn met de community en dat is zowel ingame als op het forum.
proficiat aan shockerz Met je admin rank!
 
Laatste update:

iriscraft

Niet Verified
9 mei 2015
1
0
60
Hey Remy,
Ik ben xIris, en er staat dat ik mod ben. Waarschijnlijk heb je me door de war gehaald met xIres. Die is nu mod. Ik vind het wel heel erg jammer, ik had ook wel mod willen zijn :P
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

-Ires

Niet Verified
18 okt 2015
15
3
89
Nog gefeliciteerd iedereen! :D
 
  • Like
Reactions: Shockerz

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
jammer van de oude staff dat er zo nu en dan toch weer mensen weggaan alleen welkom nieuwe staff leden en veel succes we hebben jullie allemaal stuk voor stuk nodig op de server anders zou het een complete chaos worden
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Status
Niet open voor verdere reacties.