Nieuw: SkyGrid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey peeps,

sinds vandaag hebben we SkyGrid op de server. SkyGrid is een gamemode waarbij de hele wereld bestaat uit zwevende blocks welke random generate worden. Het is een mix van skyblock en survival, en zeker een stuk moeilijker.

SkyGrid is te vinden in onze Skyblock server (/skyblock). Vanuit daar doe je /warp SkyGrid of je joint via de signs op de SkyBlock spawn.

Er zijn een paar simpele commands. /usg home om naar je home te gaan in de SkyGrid wereld. En /usg sethome om deze te plaatsen.
Ook is er de mogelijkheid om je bouwsels te claimen. Dit is heel simpel, klik op de sponge sign bij /warp skygrid. En plaats de sponge in het midden van het gebied dat je wil protecten. That's it :)

Ook is er een volledige SkyGrid nether.
De blocks die spawnen zijn random, af en toe zul je een zeldzaam blockje vinden, zoals een diamond block, een mobspawner of een chest met loot.

7l4wD.jpg


7l4At.jpg
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
bij mij trekt java dit niet. Is al 2 keer totaal gecrashed.
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Handig dat er ook dia blocks zweven en je kan spawners silken ;)
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Hier ga ik niet meer spelen aangezien er toch niemand is die kan helpen als je vragen hebt. je word gewoon hard genegeerd. Op deze manier hoeft het van mij niet. Ga wel op zoek naar een plek waar je wel fatsoenlijk geholpen word als je wat te vragen hebt.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Eh, ik snap het probleem niet. Dat over de render distance was als oplossing voor je java crashes :P
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Nou schiet je wel onnodig uit je slof Branolia, remy heeft een eventuele oplossing gegeven gebaseerd op de (weinige) informatie die jij gaf.

wat specifiekere info zou wat handiger zijn.

wat remy zegt is zo gek nog niet en een eventuele andere oplossing is om Java opnieuw te installeren
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
een snelle look a round gedaan , dit is geweldig
moet het alleen nog spelen , nou dat word wat
supers gedaan remy :D :D
ik denk dat er veel spelers heen gaan
 
I

Isa

Guest
remymine zei:
Hey peeps,

sinds vandaag hebben we SkyGrid op de server. SkyGrid is een gamemode waarbij de hele wereld bestaat uit zwevende blocks welke random generate worden. Het is een mix van skyblock en survival, en zeker een stuk moeilijker.

SkyGrid is te vinden in onze Skyblock server (/skyblock). Vanuit daar doe je /warp SkyGrid of je joint via de signs op de SkyBlock spawn.

Er zijn een paar simpele commands. /usg home om naar je home te gaan in de SkyGrid wereld. En /usg sethome om deze te plaatsen.
Ook is er de mogelijkheid om je bouwsels te claimen. Dit is heel simpel, klik op de sponge sign bij /warp skygrid. En plaats de sponge in het midden van het gebied dat je wil protecten. That's it :)

Ook is er een volledige SkyGrid nether.
De blocks die spawnen zijn random, af en toe zul je een zeldzaam blockje vinden, zoals een diamond block, een mobspawner of een chest met loot.

7l4wD.jpg


7l4At.jpg
Je kan niet de Items houden...
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Branolia zei:
Hier ga ik niet meer spelen aangezien er toch niemand is die kan helpen als je vragen hebt. je word gewoon hard genegeerd. Op deze manier hoeft het van mij niet. Ga wel op zoek naar een plek waar je wel fatsoenlijk geholpen word als je wat te vragen hebt.
nee ik heb het niet over de java. Ik heb het er over als je tijdens het spelen dingen herhaaldelijk vraagt er geen van de mods reagereerd en ook niemand anders
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik kan mij hier totaal niet in vinden. Wij beantwoorden dagelijks honderden vragen, af en toe kan niet alles in de chat beantwoord worden. Er zijn genoeg mediums om dan alsnog dingen te vragen. Persoonlijk /msg, de shoutbox, /mail, een ticket maken /ds create, een topic openen op de website, wachten op een rustiger moment. Ik vind dit zeer onrespectvol tegenover het werk dat wij vrijwillig doen.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Ik ben direct en neem geen blad voor de mond. Soms kies ik niet altijd de goede woorden. Maar wanneer je 8 uur op een dag 2 dagen lang probeert uit te vinden hoe iets werkt dan word ik aardig pissig. En het is niet 1 ding waarop ik reageer. Het is een opstapeling van zaken, maar dat is teveel om het huidige topic mee vol te schrijven. Ik maak wel een nieuwe aan en dan kan je lezen wat ik allemaal constateer en zullen we zien wat je er van vind. Ik laat mij in ieder geval niet kisten en een geweldig spel verpesten.
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Branolia zei:
nee ik heb het niet over de java. Ik heb het er over als je tijdens het spelen dingen herhaaldelijk vraagt er geen van de mods reagereerd en ook niemand anders
Je zult mij altijd zien reageren. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.