Nieuw! haunted vraag van de week #1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste spelers! Een gezellig nieuw onderdeel hier. Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Hoe lang speel jij al minecraft en hoe ben je begonnen?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord: Ik ben met minecraft gestart toen het nog in Beta was. Ik denk vanaf Beta 1.6 of zo? Ik kwam erop door een youtube serie genaamd 'X plays minecraft' of iets dergelijks. Leek me wel een grappig spel en zodoende ben ik begonnen. Eerst speelde ik alleen nog maar single player tot dat er een multiplayer server was gemaakt door mensen op het fok! forum (Waar ik Remy en Dimdamian trouwens ook heb leren kennen).

Have fun, The Haunted Network
 
Last edited by a moderator:

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
Ikke speel minecraft al best een tijdje, ik speel zo sinds ongeveer 2011/2012. Ik begon te spelen omdat veel vrienden dat deden daardoor kwam ik op een server terecht waar ik alles eigenlijk had geleerd. Het was wel maar een kleine server. Ongeveer rond 2014 ben ik een tijd gestopt sinds ongeveer 6 maanden speel ik weer minecraft. Ik was op zoek naar een leuke server en ging op zoek op de www.minecraftserverlijst.nl en ben zo terecht gekomen op Haunted. Echt de beste server ooit en na ongeveer een maand spelen op haunted besloot ik zelfs premium te kopen. Ik ben ook nog wel van plan om nog een heeeeeeeeeele lange tijd op haunted te blijven! Gr.
 

Biba30

Niet Verified
9 apr 2014
89
46
139
Ik speel nu ongeveer 3 jaartjes ongeveer. Mijn ouders zijn in 2009 gescheiden en sinds dien was ik niet meer achter mn pc vandaan te krijgen. Als ik maar afleiding had. Ik begon met dergelijke dingen als runescape en tribalwars. Later vond mijn broer minecraft en na een aantal keer te hebben meegekeken wilde ik t ook. Ik begon met een cracked download en later heb ik t gekocht. Later vaak opzoek geweest naar leuke servers. Haunted is nog steeds de beste!
 
  • Like
Reactions: RyanGo

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Lang verhaal Ik speel minecraft 4 jaar m'n vriendin begon met minecraft toen ik ook ik wist niet wat IP online was van een server en waar ik dat vandaan moest halen toen zei m'n broer Fokcraft op de serverlijst lijkt me wel leuk nou ik joinen joinen. Het leek wel een gamehall die spawn ik weet nog goed dat dim en Datdus elkaar daar leerde kennen leanaci was toen de eerste mod. Ook ken ik nog craddila die mod was ik begon eerst met survival en daarna creative toen wist ik wie de owner was dat was remy natuurlijk op fokcraft speelde ik fijn met whitch. We waren huizen aan het bouwen en whitch's huis was klein :eek:, ook kende ik nog de warp shop waar je alles kon kopen en sellen ik werd steenrijk door cobble te minen en te verkopen. Toen had ik perongeluk op m'n vriendins account getpa'd naar remy remy accepten ik had linkermuisknop ingedrukt en toen was remy met SkyCity bezig dus ik sloopte perongeluk een struik en toen was ik geband van survival, ik had toen 2 maanden geleerd wat griefen was toen was remy in de lobby ik schreeuwen ik vroeg msg ik Unban zei remy ja :eek: ik blij zijn toen had ik mijn account: LittleToNi10 ik kocht gelijk Premium deed upgrade naar Legend toen naar god, die staffgallery kon je toen nog griefen :p toen kwam mcnl2011 met streamen ik deed leuk mee :D toen werd hij mod en gaf het op. Hij was te druk. En er was nog een reuze tree van whitch zo amazing
 

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
3 jaar ofz geleden begonnen met pe, na een paar jaar vond ik dat je er te weinig in kon doen in vergelijking met de pc editie dus ben ik dat gaan spelen, eerst snapte ik er geen sikkepit van, ik kwam niet een vooruit..., en toen ben ik wat aan de settings gaan knoeien om er wat van te begrijpen. En nu ben ik eigenlijk al best ervaren met mc, al zeg ik het zelf.
 

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
22
Lol, als je hier op het forum praat, doe het dan goed! :P
 
F

FenneEm

Guest
ja hoe oud weet ik niet maar ik weet nog wel dat je eerst alleen maar bloken had 1.4 was het volgensmij
 

Rick Jonkman

Niet Verified
26 feb 2015
1
0
38
21
beste mensen ik heb minecraft gekocht omdat ik DusDavidGames op youtube zag ik dacht dat is leuk!
mijn eerste wereld/map was een heel klein huisje.
Al gouw ging ik op de ddg server en vond het niets meer aan toen keek ik op Youtube en zag de Haunted server en dacht die server is veeeeeeeel leuker en ging erin sinds dien doe ik amper niets anders:D
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Wat een leuk idee!
@Datdus, zou dit in THM een pagina mogen krijgen? :) Leuk om wat verhaaltjes in te verwerken!
@maaraa
 

woffri20

Niet Verified
9 jan 2015
96
76
174
22
WESTLAND
Ik speel het sinds 1.4.2 nieuwe telling, eerst singleplayer maar na enkele maanden ben ik al multiplayer gaan doen, haunted pas sinds 2 maanden.
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
ik speel mc sinds offical release door een vriend die me direct in het diepe gooide door vechs zijn super hostile maps aan me te laten zien het werdt een ramp dood na dood dus ben ik op een kleine nederlandse server gaan spelen en langzaam naarmater ik ouder werdt oftewel ik leerde engels en ik ging over naar engelse faction servers waar zo goed in waren dat we een tijd een faction van 5 man hadden met een gigantische (echt niet normaal groot) base hadden toen werd het saai dus over naar mini games soms nog wel factions en toen kwam ik op de middelbare school en nodigde iemand me uit op haunted eerst reageerde ik: een nederlandse server? hoezo? zeker zo'n kingdom server! (ik had een hekel aan dusdavid nog steeds btw) haha die woorden heb ik moeten inslikken beste nl server ever

-flecx
 

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
ik ben al ongeveer 3 jaar bezig met dit fantastische spel :)
ik ben erop gekomen om minecraft te kopen toen mijn vriend (Damianjack) mij deze server liet zien.
ik zag hoe groot en hoe mooi de server was dus toen wou ik automatisch ook minecraft
 

arda

Niet Verified
20 feb 2015
16
1
104
Ik ben aan minecraft begonnen sinds mijn 6de hier is het verhaal: ik ging zo op de computer en me broer roepte mij en zij: kijk hier minecraft! en ja ik ging 1 keer spelen en 1 week later werd ik verslaafd aan minecraft ik speel minecraft echt in elke maand! iets van 6 uur speel ik dan minecraft zo is het eigenlijk gebeurt
 

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Ik ben aan minecraft begonnen sinds mijn 6de hier is het verhaal: ik ging zo op de computer en me broer roepte mij en zij: kijk hier minecraft! en ja ik ging 1 keer spelen en 1 week later werd ik verslaafd aan minecraft ik speel minecraft echt in elke maand! iets van 6 uur speel ik dan minecraft zo is het eigenlijk gebeurt
Dus je speelt nu 6jaar mc? Das knap!
 

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
sorry bauertje ik wou het tegen twana zeggen maar het ging een beetje verkeerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.