Nieuw gamemode?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik heb volledig geen idee of jullie dit aan het maken zijn, of als julli er al aan gedacht hebben.
Ik zat te denken, waarom geen game mode waar 1 speler, vs 1 andere speler vecht, en dat alle specators ( buiten de ring ) kunnen wedden met tokens op wie zou kunnen winnen? ( er zal natuurlijk een wachtrij zijn enzo, maar meerdere rings zou wel kunnen denk ik ) En hoe langer je in de arena kan blijve, hoe meer punten je verdient ! ( soort van kitpvp, maar dan letterlijk 1vs1 met pure skills zonder team, en volledig fun !. )
Laat maar weten onderaan wat je ervan zou vinden :)
 

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Hadden de Romeinen niet al zoiets? ;)

Even kijken wat de rest ervan vindt.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Het klinkt wel best leuk.
misschien een idee voor later, volgens mij zijn ze nu druk bezig met de mega update van 20 december.

En ben je niet bang dat mensen hiervan gaan profiteren? Bv. Met opzet doodgaan om zo alle tokens binnen te halen?

Want dit lijkt me net zo'n spel als paardenracen, daar heb je ook ratio's te zien, op welke paard er het meest op wordt geboden... ben bang dat dat hier ook zal gaan gebeuren en hierdoor noet veel mensen de minigame gaan spelen...

Maar dat is mijn mening :p

Met vriendelijke groet,
Steven
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik vind dit een super idee, en ja hape dat komt van de Romeinen. En dan moet remy op zijn troon zitten!
Stel nu, ik kill joni, dat doet remy met zijn duim omhoog of omlaag. Anders kijk een op YouTube The Glatiator, dat is een film waar je kan zien wat ik bedoel.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
@Stevenn , Ik snap niet hoe je alle tokens binnen kan halen als je doodgaat :p
Voor de weddenschappen : Ja, je kan op mensen wedden op wie er gaat winnen en verliezen. , als er bijvoorbeeld 150 tokens op Artho is gewed, en 200 op Joni, Dan krijgt artho : 350 tokens. en Joni, niets, of een troostprijs.En per ronde wint artho bv, de eerste ronde 10 tokens, dan 15, 20, 25 enzovoort. ( hangt van de staff zelf af )
@Snekcrem Ja daar lijkt het er best op, maa de idee kreeg ik zonder enige uitleg haha :))
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ave Caesar, morituri te salutant!
De fortibus gladiatoribus in Colloseo.
Ideo dico in Lingua Latina
Sed ego cogito hic maximus per hoc tempore esse.
^+^
Hopelijk is het een beetje fatsoenlijk te begrijpen...
 
  • Like
Reactions: RyanGo

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Artho, als je goed herleest, zei ik BIJVOORBEELD. Het was om je te laten voorstellen hoe het zou zijn.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik zal je maar geen 'winner' geven, want dat kan er maar één zijn. :O
 

De Appel Meneer 250

Niet Verified
18 aug 2014
0
1
35
22
Ik vind dit wel een goed idee, maar zoals Steven al zei: "Mensen kunnen hier misschien misbruik van gaan maken". Zelf zou ik zeggen dat je elkaar minimaal 10x moet raken voordat er echt tokens worden gegeven aan degene die wint.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Gladiator fights lijkt me ook wel vet! moeten we eigenlijk wel een mod voor bloed en gore toevoegen ;) en iets waardoor 1 vs 1 battles leuker worden, want ik kan nou niet zeggen dat minecraft een leuk gevechts systeem heeft.... het komt letterlijk neer op klik linkse muisbutton zo vaak mogelijk :P eigenlijk zou je dan voor die gladiator fights skills moeten hebben zoals in een MMORPG, dus een stun, een slow, een zwaard attack en misschien een knife trow en 1 hele sterke skill met 30 sec cooldown ofzo :)
 
  • Like
Reactions: freecon

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Daar laat ik de staff over beslissen haha, was een normale voorstel, voor extraatjes enzo ligt het aan de staff ^^
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Gladiator fights lijkt me ook wel vet! moeten we eigenlijk wel een mod voor bloed en gore toevoegen ;) en iets waardoor 1 vs 1 battles leuker worden, want ik kan nou niet zeggen dat minecraft een leuk gevechts systeem heeft.... het komt letterlijk neer op klik linkse muisbutton zo vaak mogelijk :p eigenlijk zou je dan voor die gladiator fights skills moeten hebben zoals in een MMORPG, dus een stun, een slow, een zwaard attack en misschien een knife trow en 1 hele sterke skill met 30 sec cooldown ofzo :)
Dan wel een leeftijdsgrens erbij :P
 

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
ja, gladiotor fights lijken me ook wel vet, maar het zou ook een idee zijn als je tegen random mensen in de arena vecht,
niet tegen mensen die je kent.
zo zal er ook minder misbruik van gemaakt worden.
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Erg goed idee Ryan !

Dan moet je er voor zorgen dat je random in potje wordt geplaats en niet dat je het kan kiezen dan weet je niet tegen wie je vecht je joint het potje mensen krijgen 1 min op wedde en dan de strijd.

Super idee Ryan !
 

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Ja doen! Topidee! Alleen geen gore aub... we houden dit wel toegankelijk voor iedereen.
Oh, een tip voor degenen die denken dat de wedstrijden dan niet lang genoeg duren: geef de spelers een gezondheidsboost effect zodat ze 40HP hebben ipv 20.
En laat de spectators van tevoren alle stats van de spelers zien, zoals wins, loses, experience etc..
Dit idee heeft potentie!
 
Laatste update:

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Bauertje, hup aan het werk ! ^^ ( Als Remy dit accepteert ;p )
 
  • Like
Reactions: Baswimjan

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Angezien k veel 1v1s win is dit een goede token farm :p
Maar das echt een goed idee met / zonder soup?
Evil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.