Nee... stitch heeft geen base buiten de border.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Er word erg vaak gezegt tegen de StitchSquad dat wij een base buiten de border hebben.

BULL-SHIT

Hoe willen wij een base buiten de border krijgen? Zoals Dylan161005 zegt... zijn wij er uit getp't door een Mod.
WELKE MOD ZOU DAT DOEN... Damn.

Peeps, just shut up and play.

(Niet mad worden als je onze base niet kan vinden)

Damn

- Mainrr
 
  • Like
Reactions: Cas

xEvolution_

Niet Verified
15 dec 2015
40
0
75
23
Er buiten getp'd worden is volgens mij onmogelijk, want dan krijg je te zien: "Your not allowed to go there" (enderpearl richting buiten de border gooien).
 

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Er buiten getp'd worden is volgens mij onmogelijk, want dan krijg je te zien: "Your not allowed to go there" (enderpearl richting buiten de border gooien).
PRecies, wij zouden dan telkens weer binnen de border getp'd worden omdat we er dan buiten zouden lopen
 
Laatste update:

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Ik wil op 4 April wel ff met veel mensen erom wedden, nog ff lekker geld verdienen
 

SenneB

Niet Verified
27 dec 2015
22
0
30
22
Ik kom er ook eventjes bij want ik verveel me c:
Hoe kan je überhaupt buiten de border komen? Ookal word je getp'd door een Mod (wat waarschijnlijk niet eens kan) word je automatisch terug getp'd door de border plugin. Als je de base van SQ niet vind, dan moet je gewoon beter zoeken...

Met niet zo vriendelijke groeten
xBioMechaniq_ [xInspired_]
 

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Ik kom er ook eventjes bij want ik verveel me c:
Hoe kan je überhaupt buiten de border komen? Ookal word je getp'd door een Mod (wat waarschijnlijk niet eens kan) word je automatisch terug getp'd door de border plugin. Als je de base van SQ niet vind, dan moet je gewoon beter zoeken...

Met niet zo vriendelijke groeten
xBioMechaniq_ [xInspired_]
Precies wat ik net zei dus xD
 

gameingwout

Niet Verified
13 feb 2015
69
0
107
Er word erg vaak gezegt tegen de StitchSquad dat wij een base buiten de border hebben.

BULL-SHIT

Hoe willen wij een base buiten de border krijgen? Zoals Dylan161005 zegt... zijn wij er uit getp't door een Mod.
WELKE MOD ZOU DAT DOEN... Damn.

Peeps, just shut up and play.

(Niet mad worden als je onze base niet kan vinden)

Damn

- Mainrr
Een van de drie mods uit sq
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Er word erg vaak gezegt tegen de StitchSquad dat wij een base buiten de border hebben.

BULL-SHIT

Hoe willen wij een base buiten de border krijgen? Zoals Dylan161005 zegt... zijn wij er uit getp't door een Mod.
WELKE MOD ZOU DAT DOEN... Damn.
@Mainrr Kan je dat bewijzen ? Je riskeert namelijk een ban voor het uitlokken voor een onterechte ban en typen dat iemand iets heeft gezegd op een onschuldig persoon. Voortaan ff opletten wat je zegt.

Peeps, just shut up and play.

(Niet mad worden als je onze base niet kan vinden)

Damn

- Mainrr
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Lol, zeg je nu dat we serieus buiten de border zijn?
ik snap niet waar dit over gaat

like who cares?

De wereld is groot. Sitch kan overal zitten, en omdat je ze niet kan vinden betekend NIET dat ze buiten de border zitten

Mvg
Dion
 
Status
Niet open voor verdere reacties.