Na een lange tijd

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Heyoo Hauntiess!!!

Ik ben Dimitri aka Dimitjuhh, ben 17 jaar jong en nog altijd erg gelukkig. Ik zit in jaar 1 op MBO ICT opleiding.
Inmiddels speel ik 4 jaar haunted, waarvan ik nu ruim 2 maanden Moderator ben.


Ik ben vooral te vinden op Prison & Creative, ook ben ik vaak genoeg op KitPvP te vinden, wanneer hij terug is.
Veel spelers kennen mij gewoon van een 'Haunted Moderator', maar wat doe ik nog meer?
Ik houd erg veel van voetballen, gamen, chillen, slapen en vooral.. niks doen :-D.
Ik train 2x in de week, waarbij ik ook 1x een wedstrijd speel. Binnenkort zullen mijn aantal trainingen verhoogd worden naar 3x in de week.

Zoals jullie weten hebben de meeste mensen vakantie, wat ik dan ga doen?
Ik ga lekker eventjes uit naar Duitsland met mijn familie. Lekker aan een meer genieten van 8 weken rust. Wat gaan jullie doen? Verder gaan we waarschijnlijk ook op een huis letten, huis? Ik bedoel villa!! Ook dat gaat erg leuk worden met een zwembad, trampoline een grote plek waar je lekker kan uitrusten.

Ik heb 1 broertje en 1 zusje, ook die gaan uiteraard mee.

In mijn vrije tijd zit ik vaak op de Haunted server, maar soms luister ik muziek, voetbal ik buiten of ga ik iets lekkers halen bij de deen.. :p

Hebben jullie nog vragen? Stel ze zeker!

Vriendelijke, Moderator groetjes,
Dimitri - Dimitjuhh

Moderator sinds 13 mei 2017
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Kwam je zelf op het idee dit te schrijven? :P (shoutbox)
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Was het ook van plan. Maarja dan opeens krijg je een melding dus even kijken wie er post.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com