Moeilijke unban aanvraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Ik en andere mensen hebben vaak moeite met, unban aanvragen, want ze blijven maar zeggen " hoe moet dan nou,?.. Misschien is het handig om het makkelijker te maken voor de mensen die ban hebben.

Dan zou het slim zijn als je er dan bij zegt "niet schelden en teveeel aanmaken, want dat vergeten mensen ook nog wel!

Gr, Cas
Als u me kunt helpen bedankt
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Misschien ook met topics plaatsen enzo of welke categorie je hem dan moet neerzetten.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik snap je topic niet echt ...
 

StarCream5

Niet Verified
2 aug 2014
22
11
69
Ik en andere mensen hebben vaak moeite met, unban aanvragen, want ze blijven maar zeggen " hoe moet dan nou,?.. Misschien is het handig om het makkelijker te maken voor de mensen die ban hebben.

Dan zou het slim zijn als je er dan bij zegt "niet schelden en teveeel aanmaken, want dat vergeten mensen ook nog wel!

Gr, Cas
Als u me kunt helpen bedankt
Cas,

Een unban aanvragen is al te best makkelijk.
De dingen die je moet invullen bij het Kopje ''Unban aanvragen''
Zijn gewoon belangrijk en moeten gewoon ingevuld worden.
je kan het niet afkorten van dat is het heel moeilijk voor de moderators/Admins.
om je dan nog een kans te geven en je te geloven je hebt namelijk een goede reden nodig voor een unban.
je bent niks voor niks banned.

PS, Een unban aanvragen kost maximaal 5 minuten om het in te vullen :D.
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Cas,

Een unban aanvragen is al te best makkelijk.
De dingen die je moet invullen bij het Kopje ''Unban aanvragen''
Zijn gewoon belangrijk en moeten gewoon ingevuld worden.
je kan het niet afkorten van dat is het heel moeilijk voor de moderators/Admins.
om je dan nog een kans te geven en je te geloven je hebt namelijk een goede reden nodig voor een unban.
je bent niks voor niks banned.

PS, Een unban aanvragen kost maximaal 5 minuten om het in te vullen :D.
Je hebt gelijk
 
  • Like
Reactions: StarCream5

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik snap dit topic wel, want inderdaad, veel van die veeeel te ongeduldige mensjes kijken TOTAAL niet op het forum, en beginnen meteen in de shoutbox te vragen en posten het gewoon in totaal willekeurige secties.... maarja, als die ongeduldige mensjes nou eens gewoon op het forum kijken en een heeeel klein beetje naar beneden scrollen zien ze gewoon dat er een gehele sectie bestaat die : Unban Aanvragen heet :P
maarja, dat is inderdaad veel te moeilijk, eigenlijk zou er meteen op de home pagina van Haunted-MC.com een hele grote schermvullende knop moeten staan met "KLIK HIER VOOR UNBANS" en pas onderaan een klein knopje om naar het forum te gaan ;)
 

StarCream5

Niet Verified
2 aug 2014
22
11
69
ik snap dit topic wel, want inderdaad, veel van die veeeel te ongeduldige mensjes kijken TOTAAL niet op het forum, en beginnen meteen in de shoutbox te vragen en posten het gewoon in totaal willekeurige secties.... maarja, als die ongeduldige mensjes nou eens gewoon op het forum kijken en een heeeel klein beetje naar beneden scrollen zien ze gewoon dat er een gehele sectie bestaat die : Unban Aanvragen heet :p
maarja, dat is inderdaad veel te moeilijk, eigenlijk zou er meteen op de home pagina van Haunted-MC.com een hele grote schermvullende knop moeten staan met "KLIK HIER VOOR UNBANS" en pas onderaan een klein knopje om naar het forum te gaan ;)

Ik begrijp wat je bedoelt, Maar alsnog er wordt zo vaak op het forum aangegeven geen Unban aanvragen in de shoutbox, en alsnog als Remy dat maakt om gemakelijk met 1 klik naar het selectie ''Unban aanvragen'' Te gaan wordt het wel alsnog gespamt in the shoutbox. (Sommige mensen zien dat toch iet dat er heel groot ''Unban aanvragen staat'' en dan wordt het spammen geblazen :P

PS, ik vind dit wel een goed onderwerp om te te bespreken met Remy wat hij er van vind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.