Mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Ola,
Laats was er op faction s veel discussie over de mod damage Indicator sommige mensen zeiden dat deze mod mocht maar aantal vrienden en ik dachten van niet.
De vraag is
Mag de damage indicator mod ?
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Is dat dan een mod om te zien hoeveel damage je deed? of zijn health te zien ?
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Weet ik niet je kan daarbij zien volgensmij hoeveel hartjes nog iemand heeft
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik ben niet 100% zeker, maar ik denk niet dat dat mag. Wachten op staff dan maar ^^
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ook al zou het niet mogen... een mod als deze is onmogelijk op te sporen door de admins/mods... dus ja... het enige dat remy hiertegen zou kunnen doen is de mod gewoon standaard op de server te zetten zodat iedereen het heeft, dan is het weer eerlijk :pPP
 
Laatste update:

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
ook al zou het niet mogen... een mod als deze is onmogelijk op te sporen door mods... dus ja... het enige dat remy hiertegen zou kunnen doen is de mod gewoon standaard op de server te zetten zodat iedereen het heeft, dan is het weer eerlijk :pPP

Das eigenlijk een best goed idee!
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
je mag geen mods hebben die pvp wijze gebruikt kunnen worden en mods die oneerlijk zijn tegen over andere spelers. en in pvp kun je die mod gebruiken dus nee het mag niet. maar mods zo als optivine en een minimap mogen wel
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
je mag geen mods hebben die pvp wijze gebruikt kunnen worden en mods die oneerlijk zijn tegen over andere spelers. en in pvp kun je die mod gebruiken dus nee het mag niet. maar mods zo als optivine en een minimap mogen wel
Geen minimap waar je andere spelers op kunt zien. Is ook verboden ;)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ikzelf doe niet aan factions, maar het lijkt mij erg |stom| om deze mod voor iedereen toe te voegen, men zal daardoor altijd proberen de zwakke mensen, waarvan je normalerwijs niet weet dat zij zo zwak zijn door bijvoorbeeld 5 minuten geleden 'getroffen' te zijn door een creeper. Het is toch juist leuker om niet te weten hoeveel hartjes hij/zij heeft? Blijf je toch nadenken 'zal ik hem aanvallen of niet? Hij heeft wel goede gear aan'.
Hierbij mijn mening. :)
 
  • Like
Reactions: Pelle

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Is vooral spannender als je het niet weet ! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.