Gesloten Mob spawn toggle

Status
Niet open voor verdere reacties.

8maarten5

Supreme
8maarten5
8maarten5 ✔
Supreme
26 aug 2018
39
11
122
24
Drenthe <3
Hey,

Ik ben zelf een fanatieke bouwer en een probleem waar ik vaak tegen aanloop is de verlichting met betrekking tot mob spawns. Over mijn hele claim spawnen mobs omdat bepaalde verlichting plaatsen erg lelijk is. Nou is mijn vraag/suggestie waarom er geen /setflag is voor mobspawns. (Vanaf bijvoorbeel een bepaalde rank) aangezien sommige ranks al fly hebben en godmode waardoor ze niet dood kunnen, lopen deze mobs alleen maar in de weg?

Groetjes Maarten!
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik ben het met je eens voor ranks, wij hebben al fly en godmode, kunnen bijv waterflow en snowform op onze claim uitzetten, maar mob spawns.... nope dan moet je duizenden torches overal plaatsen waardoor het alleen maar lelijker word :(

btw je mansion is echt al mooi, heb je wat screenshots genomen tijdens de bouw? ik vind altijd leuk zo een process te zien in de vorm van screenies :)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
oh ik kwam deze oude post van je tegen, reactie op mezelf met mn vraag over screenshots xD

Het begin van de base is er, heb nu de ingang af en de rechter ontvangsthal. Kleine 110 blokken lang op dit moment, aan de linkerkant moet ook nog een ontvangsthal komen en dan aan beide zeiden nog een keer ruimtes ter grote van de ontvangsthal. Het project wordt ongeveer 350 lang bij 150 diep. Dus ik heb nog even te gaan :)
1590758836249-png.5803

1590758785372-png.5802
 
Status
Niet open voor verdere reacties.