Misbruik van het klik limiet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Beste staff,

Er is al een tijdje een nieuwe anticheat waar eerst veel commentaar op kwam omdat het klik limiet te laag was.
Dat is nu eenmaal verhoogt en niemand heeft er meer last van. Maar dat terzijde, Ik merk dat steeds meer mensen die dat kunnen. Autoclickers gebruiken om bv in prison of miners te leaven zonder een combatlogg,
omdat ze weten dat ze dit gevecht niet kunnen winnen. Zelf vind ik dit niet kunnen, heb zelf ook niet zo veel verstand van plugins etc. Maar mijn vraag is of jullien hier wat aan kunnen doen, want steeds meer mensen komen op dat idee... heb het zojuist weer op prison meegemaakt een rank Y(Mooie stuff dus) die doormiddel van een Autoclicker zijn ''leven'' red, is hier wat aan te doen?

Mvg,
Dominik(BigSheepFTW)
 
R

Rutgertjuh

Guest
Misschien het kliklimiet nog iets hoger leggen zodat het vrijwel onmogelijk te halen is en als je het dan haalt en het wordt recorded er een ban op te zetten?

Graag geen combatlogg voor het behalen van de 25 cps, soms lukt het nog wel eens dit te halen namelijk.

Mvg,
Rutger
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Misschien het kliklimiet nog iets hoger leggen zodat het vrijwel onmogelijk te halen is en als je het dan haalt en het wordt recorded er een ban op te zetten?

Mvg,
Rutger

Denk niet dat het gaat werken man. Er zijn autoclickers die je custom kan aanpassen dus je kan ze zetten tot 5000+ cps.
Bovendien heeft die anticheat dan geen nut meer..

Mvg,
Dominik(BigSheepFTW)
 
R

Rutgertjuh

Guest
Denk niet dat het gaat werken man. Er zijn autoclickers die je custom kan aanpassen dus je kan ze zetten tot 5000+ cps.
Bovendien heeft die anticheat dan geen nut meer..

Mvg,
Dominik(BigSheepFTW)

Ik bedoel dat het dan banable kan worden. Dat als ie bijvoorbeeld op 35 cps staat (wat niemand haalt) en iemand zorgt dat ie daarmee zijn 'leven' redt, je daar een ban voor kan oplopen.

Mvg,
Rutger
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Misschien het kliklimiet nog iets hoger leggen zodat het vrijwel onmogelijk te halen is en als je het dan haalt en het wordt recorded er een ban op te zetten?

Graag geen combatlogg voor het behalen van de 25 cps, soms lukt het nog wel eens dit te halen namelijk.

Mvg,
Rutger
HXcks
Jk maar als doe je maximaal 100cps voor kick met macro's lukt je dat toch eZ
 

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Is het niet beter als je meteen autobanned word als je bv de 40cps haalt, niet haalt dit namelijk en autoclicker is gewoon verboden
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
wrm niet gwn combatlogged zijn als je word gekickt door te snel klikken

Omdat mensen zoals ik die 13-14-15cps halen met jitterclick soms worden gekicked door een laggspike, omdat de anticheat dan achterloopt en denkt dat we bv 40cps hebben etc, dus kunnen er soms mensen ook onschuldig gekicked worden en dus een combatlogg krijgen, Ik dacht er zelf aan om het zo te coderen dat de anticheat de constante click speed van autoclickers ontdekt omdat je bij jitterclick niet de hele tijd precies 14 klikt bv, dat je alleen bij die autoclickers juist een combatlogg krijgt.
Maar ik weet niet of dit kan.

Mvg,
Dominik
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Omdat mensen zoals ik die 13-14-15cps halen met jitterclick soms worden gekicked door een laggspike, omdat de anticheat dan achterloopt en denkt dat we bv 40cps hebben etc, dus kunnen er soms mensen ook onschuldig gekicked worden en dus een combatlogg krijgen, Ik dacht er zelf aan om het zo te coderen dat de anticheat de constante click speed van autoclickers ontdekt omdat je bij jitterclick niet de hele tijd precies 14 klikt bv, dat je alleen bij die autoclickers juist een combatlogg krijgt.
Maar ik weet niet of dit kan.

Mvg,
Dominik
maar dat valt ook te omzeilen je kan autoclikker zo instellen dat het niet altijd regematig is http://prntscr.com/7reij6 dit kan nog langer zodat het best moeilijk gaat worden...
 

Dennis6702

Niet Verified
28 nov 2014
16
0
30
22
Mijn mening is om het gewoon weg te halen.

Ik werd vanmorgen ook al 5 keer kicked op prison in een fight waardoor mijn tegenstander kon ontsnappen en ik dus veel stuff misliep. Ik had een test gedaan op een site en ik kwam niet boven de 15cps, maar door de laggspikes haal je die best makkelijk op prison. Ban en combatlog lijken me daarom ook niet handig.

Mvg,
Dennis
 

Markey

Niet Verified
12 jul 2015
21
0
55
22
Idd, op bv: kitpvp wordt je vaak gekicked voor te snel clicken door lagspikes. Dan verlies je toch weer 100 tks als dat gebeurd.


Groetjes Markey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.