Mining... like an admin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Hey Hanties,

Ik wil even dit berichtje schrijven om jullie te laten weten dat ik sinds gisterenavond als Admin door de server mag vliegen. Zo mag ik dus ook een mooie, rode tag dragen en mag ik Haunted vol trots vertegenwoordigen.

Naast de vele Haunties die me hebben voorgedragen als Admin bij de staff en het vertrouwen in mij hebben, heb ik zelf ook een steekje laten vallen dat ik graag deze functie in wilde vullen. Dit is positief binnengekomen bij het managementteam en kreeg al snel groen licht.

Het is fantastisch hoe zo'n server als je thuis kan gaan voelen. Wat ooit begon als een 'sneaky' shop voor de "shopmall" in survival (hè Remy & Datdus :p ), 2014, en gevraagd werd door Datdus om in het team te komen.. Al een hele tijd verder, nu. Van mod naar manager en van manager naar admin.

Wat ook mooi is, zijn de ruimte en kansen die je binnen HauntedMC krijgt. Het kunnen ontwikkelen van jezelf en anderen betrekken daarbij. Kansen grijpen.. een gok durven te nemen en kijken hoe de rest het vindt, zo ben ik ook begonnen. Kijk bijvoorbeeld naar het Haunted Magazine, de Youtubetutorials en uiteraard mijn trots op dit moment; mijn grote spelersdorp Community Playground. Want.. iedereen moet de kans krijgen om leuk te kunnen spelen.. samen, maar ook samen met de staff, want samen zijn we één community, toch?

Uiteraard blijf ik ingame actief, maar ik zal de komende tijd ook meer taken krijgen of meer tijd buiten de ingamewereld besteden. Forummanager blijft ook onder mijn vleugels, dus die taak blijf ik nog houden. Hoe dan ook, ik zal niet altijd garant kunnen staan voor vragen en verhalen.. but I will be a good admin en zal daar ook alles voor doen.

Maar vergeet niet.. ik ben- en blijf ,zoals gewoonlijk, de cookie-etende panda!

p8TXTkR.jpg
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
2n8q97c.jpg

Het is je van harte gegund :smileycat::sunglasses:
Groetjes van whitch
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222

Nu moet je ook deze uit je hoofd leren. :sunglasses: congrats Mara. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.