Minersprijzen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hey,

@remymine zijn er standaard prijzen op miners voor shops? De meeste hebben nu hetzelfde maar mag je 100K hoger gaan ofzo? Ik hoor wel!

iBobzZ_
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@vipwachtwoord i know, de meeste hebben dezelfde prijzen, en zeggen ook dat je niet hoger mag...maar wrm zou je niet 20K hoger mogen fzo?
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
@vipwachtwoord i know, de meeste hebben dezelfde prijzen, en zeggen ook dat je niet hoger mag...maar wrm zou je niet 20K hoger mogen fzo?
Omdat ze daar onderling regels over maken, omdat anders de economie kapot gaat omdat iedereen dan bij één iemand gaat verkopen en de rest niets meer krijgt. Nu kan de consument nog kiezen bij wie hij/zij gaat verkopen, omdat ze dezelfde prijzen hebben. Je mag overigens je prijzen wel hoger doen dan de rest, het is namelijk niet ban able, maar dan krijg je wel boze mensen op Miners, dus ikzelf zou het niet doen :P
 

devilname666

Niet Verified
15 mrt 2015
15
1
77
Als je ze verandert maak ik je leven zuur op Miners Bob! :p
Nee, het is niet echt handig als je ze verhoogd, ze zijn zelfs al naar mijn mening te hoog :/
-CA
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
misschien beetje te laat:P maar houd ook in gedachte dat zolang je nog geen Z bent of Free/mineking dat je geen hoge prijzen aankan in vergelijking tot de shophouders die dit wel zijn, en dus de max prijzen kunnen doen waardoor niemand meer winst kan maken en dus shops niets meer oplevert, dus geloof me het beste kun je met de shophouders mee gaan, je mag natuurlijk wel omhoog doen, maar andere mensen kunnen altijd veel hoger dan jou doen:P
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@dode_dion Ik reageer ook miss beetje laat....Dat dacht ik toen. Ik hou me nu gewoon aan de standaard prijzen tot ik Z/MineKing ben, dan gaan ze miss omhoog :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.