Gesloten Miners needs a warzone

zal warzone een goede mini-game zijn voor de miners

  • ja 2

    Votes: 2 40,0%
  • twijfel 0

    Votes: 2 40,0%
  • nee -2

    Votes: 1 20,0%

  • Total voters
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.

desta

Niet Verified
18 aug 2017
21
2
55
30
hey hoi ik ben desta en ben bezig geweest op youtube en heb how to minecraft s4 aan het kijken en de concept hoe de warzone nu daar is geworden het is een plek waar je costum ore's kan minen en kisten kunt vinden met keys of een zeldzaam of rare item loot mensen en de regels zijn simple.

je hebt 10 a 15 min om zo veel mogenlijk te hakken maar na de 2 min zal de pvp gedeelt start en de speler moet een manier vind om de 8 a 10 min te overleven de poort gaat open na 10 a 15 maar de mine gaat instorten of overstromen met lava als je geluk hebt kun je ook in de mine geheim kist vind waar vote keys en
zeldzame enchanten armor/weapon de ore zijn maar goeit maar soms af en toe 2 a 3 nieuw terug als je 1 speler dood de loot zo als item armor en ore mag je houden alleen de wapens zoals bow zwaard en blij die moet je terug geven aan anderen verwegen om dat het oneerlijk is om iemand on bewapen te bevechten.

en dit event zal om de week gehouden kunnen worden met maandelijk een boss fight waarbij als het lukt de mine zien te overleven en als je niet ontsnapt dan pas komt de boss te voorschijn en hij zal de door weg tegenhouden en het instorten verkomen voor 5 a 7 min de health zal dan 150 a 250 health hebben
uitendelijk maken jullie de regels maar en wat er allemaal zou kunnen gebeuren het veld of tijd en wat wel of niet gaat het is alleen maar een leuke concept voor de miners en zie ik ook echt meer voor dat.

als jullie niet begrijpen waar ik het over heb dan hier is een link van how to minecraf s4 p,s skip naar 11 min om te zien waar ik het over heb.




en nee ik ben gewoon iemand die het leuke vind om minecraft te spelen en heb zelf een ander youtube kanale dat ik niet ga door geven.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Misschien voor later een leuk idee wanneer er ook Events rondom de hele server zijn.
 

desta

Niet Verified
18 aug 2017
21
2
55
30
dankje allemaal voor jullie support en suggestie en voor jullie voting op deze forum en kan zelf zeg dat ik blij ben om te zien mensen intressen hebben om dit waar zien te worden en het is altijd wel eens leuke om een uitdaging in elke server te zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.