Gesloten Miners idea

Status
Niet open voor verdere reacties.

desta

Niet Verified
18 aug 2017
21
2
55
30
hey ik ben bezig geweest op miners en wil eigenlijk vragen of de prijzen van de repair in plaats van 250000
naar 300000 te gaan verwegen omdat ik nou bezig ben lapiz aan het minen en heb een pickaxe met fortune 3 op me en heb binnen 5 min een stack vol van het en kan der gelijk een 2 a 3 stack maken en dat een paar keer doen heb ik ruim 26 stack in een slot en 5 voor 3 stack in 20 a 30 min kun je zo 5 a 10 mil maken enchantment
zij bij altijd zo goed dat het wel waard is.
 

desta

Niet Verified
18 aug 2017
21
2
55
30
lijkt me niet echt slim, niet iedereen is zo ver. je denkt te veel nu over alleen jezelf. niet over andere met nadruk ook nieuwe spelers die zijn nog lang niet zo ver.
hmmm nee ik woude alleen beschouw dat repair een O.P item in een spel en je kan makkelijk levels omhoog gaan en geld kun je zeer makkelijk krijgen in het spel zelf en wat juiste of niet en vind dat 250k vind ik zeer goed koop en naar rank M kun je zeer makkelijk als je de commands weet en de shops van de plots bekijkt en hoe makkelijk je een daimond pickaxe kan op nieuwe maken zonder repair door mine H kan ik alle zo naar lvl 60 a 70 komen met xp en dan gebruik ik het op een daimond pickaxe en in de enchentment room de kans om een slecht pickaxe is klein verwegen dat dacht ik repair is wel een beetje te goede koop als je dan voor beeld een zeer goede armor met je best enchanten met repair kost 1m voor de hele set en dan 250k voor zwaard je kan in paar keren alle super rijk zijn en elke mine heeft zijn doel en vak stelling dat is in gebeeld hoe hun dat ze het willen dat jij doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.