Miners en prison: 64 x verkopen in mines

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
in prison en in miners zijn er zijn bij de mines alleen dat je per 16 kan verkopen dat vind ik in opzicht irritant je hebt mensen die een shop hebben en die dan alles doorverkopen aan de mines en die moeten soms veel

verkopen en dat je per 64 kan verkopen dat gaat het 4 keer zo snel en het doel is om toch zo snel mogelijk free te zijn
ingekort ik wil bij de mines shop dat 16 en 64 x kan verkopen alvast bedankt
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
in Prison kan je toch wel per 64x verkopen? Volgens mij was het alleen maar in Miners het probleem...

Ik had dit heel lang geleden al gevraagd, maar werd simpel beantwoord: Nee.

Misschien is het i.v.m. teveel shopsigns/lagg op de server.
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
ik wist het niet van prison maar niet lullig bedoeld ze zijn luien daarmee bedoel ik niet de mods/admin mods mogen pas dingen verbeteren als ze het mogen van remy en als remy teminste ja zegt dan zijn er heel veel dingen afgewerkt ingame dankzij gwen kan prison later geuppdatte worden haunted je moet niet altijd nie gamemode's erbij kijk naar pvpwars eerste dag 200 paar dagen later 20 je kon beter dingen afwerken dan pvpwars te maken remy moet zeggen tegen zijn mods dat ze dingen mogen af werken en verbeteren want als alleen remy dat doet duurt het eeuwen ik weet dat remy veel bezig met de server daarmee bedoel ik niet ing maar buiten af bv commands bug die gefixt worden enzo voort remy kan niet alles doen daarmee vind ik het goed als mods ing dingen verbeteren want remy heeft tijd te kort remy kan niet alles gefixt worden er moet nog zoveel afgewerkt worden wat staff zelf kan bv miners daar heb je nog geen free mine dat kan de staff zelf wel maken is sommege mines zijn er geen submines dat kan de mods ook wel maken zelf de mensen van het bouw team kunnen dingen afwerken daarom zijn ze er toch @remymine @Datdus @walk3n_fridge
mvg Gamenmetkenneth
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
ik wist het niet van prison maar niet lullig bedoeld ze zijn luien daarmee bedoel ik niet de mods/admin mods mogen pas dingen verbeteren als ze het mogen van remy en als remy teminste ja zegt dan zijn er heel veel dingen afgewerkt ingame dankzij gwen kan prison later geuppdatte worden haunted je moet niet altijd nie gamemode's erbij kijk naar pvpwars eerste dag 200 paar dagen later 20 je kon beter dingen afwerken dan pvpwars te maken remy moet zeggen tegen zijn mods dat ze dingen mogen af werken en verbeteren want als alleen remy dat doet duurt het eeuwen ik weet dat remy veel bezig met de server daarmee bedoel ik niet ing maar buiten af bv commands bug die gefixt worden enzo voort remy kan niet alles doen daarmee vind ik het goed als mods ing dingen verbeteren want remy heeft tijd te kort remy kan niet alles gefixt worden er moet nog zoveel afgewerkt worden wat staff zelf kan bv miners daar heb je nog geen free mine dat kan de staff zelf wel maken is sommege mines zijn er geen submines dat kan de mods ook wel maken zelf de mensen van het bouw team kunnen dingen afwerken daarom zijn ze er toch @remymine @Datdus @walk3n_fridge
mvg Gamenmetkenneth
Steek dan eerst zelf moeite in je bericht en gebruik interpunctie voor je klaagt over "luiheid".
Ik steek hier meer tijd per week in dan ik tijd in school stop bijvoorbeeld, dus toontje lager, dankje.
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Steek dan eerst zelf moeite in je bericht en gebruik interpunctie voor je klaagt over "luiheid".
Ik steek hier meer tijd per week in dan ik tijd in school stop bijvoorbeeld, dus toontje lager, dankje.
Remy ik weet huus wel dat je veel doet buiten de server ing maar je hebt staff die ook ing dingen kunnen voor je doen. Je hebt goeie bouwers in je team. Je kan beter je tijd in steken in dingen die er al zijn en afwerken en laat de staff ook hun verbeteringen uitwerken. Daarom heb je ze ook ik hoor van sommige mensen die in het bouw team zitten en niks te doen hebben. Zij kunnen dan beter de dingen afwerken als ze niks te doen hebben. Een server kost veel tijd en geduld dat weet ik en dat apercieer ik ok, maar je hebt staffleden die het werken kunnen verlichten of dat jij evenveel werkt en dat de staffleden dan wat extra's doen als ze willen samen zijn jullie 1 team. Dus als je bv in je 1tje werkt heb je 100 % werken er 4 mensen extra heb je 100%+400%=500% dat wil zeggen dat het 5keer zo snel gaat. Remy je doet verder met de commands bugs en andere dingen die staff niet kan oplossen alleen jij. Laat de staff je helpen waar zij kunnen iedereen van de staff heeft zijn of haar kwaliteiten samen hebben jullie alle kwaliteiten om het runnen verbeteren mooier maken van je server. Laat de staffleden eens hun ideeien uitwerken. Oke Remy je steekt hier mss meer tijd in dan school dat klopt ook wel maar je moet ook weten dat het je baan/hobby is nu en dat het soms lastig is begrijp ik volkomen maar laat het niet vallen. Samen werken jullie aan de toekomst van haunted ik geloof er in. @remymine
mvg Gamenmetkenneth
 
Laatste update:

D_warrior_D

Niet Verified
2 aug 2015
49
6
137
22
@kennethvan ,

Het is niet zo slim om alleen 64x te verkopen. Gwn simpelweg omdat als je er 10 heb, en je wil het verkopen, moet je nog 54 extra hakken

+

Je kan waarschijnlijk (ben er zelf nog niet!) bij mines XYZ 16 verkopen voor iets wat net op de sign kan... Dus bij 64 moeten het 4x zoveel worden en dat kan niet.....


Hopelijk heb ie er wat aan btw POST EEN STRAWPOLL (of zoiets)
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
ik bedoel 16x en 64 x maal ook
@kennethvan ,

Het is niet zo slim om alleen 64x te verkopen. Gwn simpelweg omdat als je er 10 heb, en je wil het verkopen, moet je nog 54 extra hakken

+

Je kan waarschijnlijk (ben er zelf nog niet!) bij mines XYZ 16 verkopen voor iets wat net op de sign kan... Dus bij 64 moeten het 4x zoveel worden en dat kan niet.....


Hopelijk heb ie er wat aan btw POST EEN STRAWPOLL (of zoiets)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.