Minecraft weetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Hey haunties ik wil jullie graag dingen vertellen die jullie misschien niet weten.

Ik begin gauw :)

1. Met 1.8 als je vliegt in creative of survival doe Ctrl-toets en je gaat naar speed 2.

2. Als je een MacBook hebt, net zoals ik en je wil iets plakken in de chat doe dan Cmd + V.

3. Armour geverfd? Geen probleem koop een cauldron en zet er water in en doe rechtermuisknop en het is weer leather.

4. Als een creeper wordt geraakt door bliksem wordt het zo'n blauwe creeper, een charge

5. Creeper laten ontploffen? Pak een aansteker en hit hem in gm1

6. Villager namen? Ga in een netherportal staan en doe rechtermuisknop

7. Ander konijn? Geen probleem pak een name tag en noem hem 'toast'

8. F3 + D kan je MOB's zien in een vierkant en dit kan ook bij spanners.

9. MacBook? FN + F (iets en dan kan je de F3 ofzo)

10.
Als je een critical met je sword/axe maakt en daarna snel met je fishing rod hit, telt je fishing rod als een 2e crit en hiermee doe je dus dubbel zoveel damage met een critical hit (dubble critical hit dus)!


Binnekort meer!
Met vriendelijke groet,
Toni
 
Laatste update:

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Ik had ook gehoord dat in minecraft alles vierkant was
 
  • Like
Reactions: conceptswe

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Als een charged creeper (Geen charge, een fout van PoNi) een mob laat ontploffen, krijg je de skull ervan. (Bv:Als het een zombie laat ontploffen = zombie head) Werkt niet bij normale creepers.
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Als een charged creeper (Geen charge, een fout van PoNi) een mob laat ontploffen, krijg je de skull ervan. (Bv:Als het een zombie laat ontploffen = zombie head) Werkt niet bij normale creepers.
Littlepony10 :P
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
hoe verf je leather?
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Leuk, wist ze bijna allemaal niet. :P
:)
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
+

Als je een critical met je sword/axe maakt en daarna snel met je fishing rod hit, telt je fishing rod als een 2e crit en hiermee doe je dus dubbel zoveel damage met een critical hit (dubble critical hit dus)!
Werkt soms ook andersom en zonder critical, als je iemand met een fishing rod hit en iets ervoor naar je zwaar gaat hit je soms met je sword.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.