lorenzokwant Niet Verified 10 okt 2013 47 11 134 24 9 jun 2014 #1 als ik minecraft opstart dan geeft het geen geluid alle geluid doet het behalve minecraft weet iemand hier een oplossing voor?
als ik minecraft opstart dan geeft het geen geluid alle geluid doet het behalve minecraft weet iemand hier een oplossing voor?
LFplayer Niet Verified 4 dec 2013 115 63 214 26 België 9 jun 2014 #2 Kijk bij je 'Music And Sounds' settings. doe alles op 100% dan moet het hopelijk wel werken :P
freecon Niet Verified 22 sep 2013 260 133 242 23 Nederland alphen a/d rijn 9 jun 2014 #3 What to do: minecraft launcher opnieuw opstarten of F3 en E tegelijk indrukken ;)
lorenzokwant Niet Verified 10 okt 2013 47 11 134 24 9 jun 2014 #4 freecon zei: What to do: minecraft launcher opnieuw opstarten of F3 en E tegelijk indrukken ;) Click to expand... werkt niet LFplayer zei: Kijk bij je 'Music And Sounds' settings. doe alles op 100% dan moet het hopelijk wel werken :P Click to expand... die staan al op 100%
freecon zei: What to do: minecraft launcher opnieuw opstarten of F3 en E tegelijk indrukken ;) Click to expand... werkt niet LFplayer zei: Kijk bij je 'Music And Sounds' settings. doe alles op 100% dan moet het hopelijk wel werken :P Click to expand... die staan al op 100%
remymine Owner Staff member remymine ✔ Owner 17 sep 2013 3.727 1.825 425 28 Rotterdam hauntedmc.nl 9 jun 2014 #5 Ga naar configuratiescherm, dan naar geluid en open de mixer, kijk of minecraft niet op dempen staat. Andere mogelijkheid, verwijder je minecraft map en download opnieuw.
Ga naar configuratiescherm, dan naar geluid en open de mixer, kijk of minecraft niet op dempen staat. Andere mogelijkheid, verwijder je minecraft map en download opnieuw.
lorenzokwant Niet Verified 10 okt 2013 47 11 134 24 9 jun 2014 #6 remymine zei: Ga naar configuratiescherm, dan naar geluid en open de mixer, kijk of minecraft niet op dempen staat. Andere mogelijkheid, verwijder je minecraft map en download opnieuw. Click to expand... ik heb er nooit meer aangedacht dat ik minecraft op mujte had gezet in mixer om me koptelefoon te testen zonder dat ik last van het had nu heb ik weer geluid :D dankje remy Reactions: remymine
remymine zei: Ga naar configuratiescherm, dan naar geluid en open de mixer, kijk of minecraft niet op dempen staat. Andere mogelijkheid, verwijder je minecraft map en download opnieuw. Click to expand... ik heb er nooit meer aangedacht dat ik minecraft op mujte had gezet in mixer om me koptelefoon te testen zonder dat ik last van het had nu heb ik weer geluid :D dankje remy